Jump to content

tony hawks's underground 2

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi,

ik heb tony hawks's underground 2

en ik ben al heel lang op zoek naar dat soort wagentje met 2 wielen waar je op kunt staan weet iemand waar ik deze kan vinden ???

Geplaatst: (bewerkt)

Dat is in Boston. Als je begint in het spel, heb je links een gebouw met allemaal gras ervoor en een trap. Als je daarvoor staat, links ervan zijn nog wat winkels, en dan kun je ergens naar beneden. Loop/Skate tegen die deur aan en je krijgt een beeld dat hebt een vent gevonden. Dan staat voor dat gebouw een vent. Switch dan met hem en je hebt dat geval 8)

:puh: Ik heb het over dit ding, is dit wat je zoekt ( :bonk: ):

THUG_2_-_Boston_-_Jessie_on_Skooter.jpg

Edit: Dit hoort in Sport & Fighting Games

Bewerkt: door Ferre
Geplaatst:

In skateopia heb je een soort van automatische kabelbanen, die omhoog gaan 8)

Je vind er een in de buurt van het begin. Je moet niet op je board staan, 2× op de spring toets drukken en vastpakken.

helaas geen screen van.

Geplaatst:
Dat is in Boston. Als je begint in het spel, heb je links een gebouw met allemaal gras ervoor en een trap. Als je daarvoor staat, links ervan zijn nog wat winkels, en dan kun je ergens naar beneden. Loop/Skate tegen die deur aan en je krijgt een beeld dat hebt een vent gevonden. Dan staat voor dat gebouw een vent. Switch dan met hem en je hebt dat geval 8)

:puh: Ik heb het over dit ding, is dit wat je zoekt ( :bonk: ):

THUG_2_-_Boston_-_Jessie_on_Skooter.jpg

Edit: Dit hoort in Sport & Fighting Games

het lukt me niet ik sta voor die deur daar beneden maar wat moet ik dan doen ik snap het niet ??

ik heb nog een vraag bij storymode het training level staat now get foucus[] wat moet ik dan doen ????

en is er ergens iets te downloaden dat ik meteen de story mode heb uitgespeeld ????

Bewerkt: door spacerune
ik heb nog een vraag bij storymode het training level staat now get foucus[] wat moet ik dan doen ???

Ik kan je wel vertellen welke toets ik voor Focus heb, maar ik heb ze waarschijnlijk anders dan jou.

Maargoed, als je het spel opstart, krijg je eerst een menu, ga dan naar de toetsopties en kijk welke toets er staat bij Focus.

en is er ergens iets te downloaden dat ik meteen de story mode heb uitgespeeld ????

Je kun bij Google ff kijken, of er een 100% savegame is. Maar ik denk niet dat er een savegame is met alleen de storymode die uitgespeeld is.

edit: dubbelposten is niet nodig, gebruik dan gewoon de edit-knop :)

Bewerkt: door Ferre
Geplaatst:

en ik heb nog een vraag,

bij multiplayer zie ik sommige mensen hele rare stunts doen zoals jongleren tijdens het skaten,

liggen op hun skate board tijdens het skaten,

hoe doen hun dat ik wil dat ook maar hoe ??

Geplaatst:

maar ik kan zulk soort special tricks volgens mij niet maken

i kkan wel andere special tricks maken.

hoe maken hun die special tricks dan ???

Geplaatst:

Je kunt ze wel maken. Maar da's nogal ingewikkeld.

kijk een in het menu van alle tricks en kijk welke toets een special is :)

Geplaatst:

die van jongleer ballen staat gewoon bij de standaart spical tricks,

ik heb ook zo een stunt zelf gemaakt (dan gaat ie op izjn skate plank liggen tijden grinen)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...