Jump to content

gratis mijn runescape acaut

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik geef mijn runscape acaut weg ( heb het ook al aan andere gegeven ) omdat ik runescape kl**** vindik heb wel wat wapen en een harnas

name : pspfreakje

pass : XXXXXXX

combat lvl : 12

veel succes met het kl**** spel

:cya::cya:

Bewerkt: door Joriz
Geplaatst:

Ik denk niet dat dit iets is voor op dit forum :sst:

Als je het spel niet meer speelt laat je het account rusten of geef je het aan een vriend op school of van je sportclub.

PS: Het is Account i.p.v acout :engel:

Geplaatst:

ik zelf speel ook runescape,maar op de runescape regels staat dat je geen accounts mag kopen/verkopen.

ik denk niet dat je hier een koper vlug zal vinden.

(ik wil me niet bemoeien hoor)

vice :cya:

Geplaatst:

Het is niet zo slim dat je jou account en pass in het openbaar meld. Ook heb je het account + pass aan iemand anders al gegeven.

Stel dat iemand dit account gebruikt, en ergens loopt met jou account en hij wilt de volgende keer weer, dan staat hij opeens op een ander plek. Dit omdat meerdere die account hebben. Je had beter aan één iemand het account moeten weggeven dan aan het hele forum + aan een ander aan wie je het al gegeven hebt.

Geplaatst:
Het is niet zo slim dat je jou account en pass in het openbaar meld. Ook heb je het account + pass aan iemand anders al gegeven.

Stel dat iemand dit account gebruikt, en ergens loopt met jou account en hij wilt de volgende keer weer, dan staat hij opeens op een ander plek. Dit omdat meerdere die account hebben. Je had beter aan één iemand het account moeten weggeven dan aan het hele forum + aan een ander aan wie je het al gegeven hebt.

Meestal word het weggeven van runescape accounts gebruikt om de wapens etc aan jezelf te geven door ze af te staan in dat account.

Waarschijnlijk is zijn hele account nu al geplunderd :clown:.

Geplaatst:

Account sharing IS illegaal, (check regel 3 op rs),nja srry

dat moest er even uit.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...