Crappy-Apple Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 ik ben opzoek naar een goe spel voor de pc da ge online kunt spele en met hooooge kwalintijd van beel (grafics) en het moet een oorlogspel zijn liefst geeen batelfield Reageren
Ferre Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Misschien vind je America's Army wat. Kijk hier voor meer informatie Reageren
Yohan Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Americas Army is wel een ok spel, maar om nou te zeggen een goed oorlog spel nee, Call of Duty is een goede oorlog game, je speelt in WOII en tsjah tis gewoon te vet.. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Ik raad je Call Of Duty 2 aan! - Zeer goede grapichs - Zeer goede MP - Zeer realistisch Je moet wel een goede videokaart hebben:) Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 24 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 oké ik denk da ik het weet het word call of dute 2 of hoe ge da ook typt Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Ik hoor van veel mensen dat Counter Strike ook erg leuk is om Online te spelen. Ik heb het zelf nog nooit gedaan. Reageren
Kraay Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Ik raad je Call Of Duty 2 aan!- Zeer goede grapichs - Zeer goede MP - Zeer realistisch Je moet wel een goede videokaart hebben:) Dat is een zeer goeie aanrader!!! Heb hem zelf ook. Alleen nog geen tijd gehad om hem MP te spelen. Wel SP en dat is zeer leuk Reageren
X-Zero Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 (bewerkt) Ik zou ook kiezen voor Call of duty,Wat is er eigenlijk mis mee met Battlefield. Bewerkt: 25 februari 2006 door X-Zero Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Je hebt er veel: Counterstrike Call of Duty Battlefield (die wil je niet) Medal of Honor PS:Halo 2 is geen oorlogsgame! Reageren
Blastov Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Call of Duty 2, echt een stukje meesterwerk Goede graphics, goed geluid en een super goede gameplay Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 (bewerkt) + Half Life 2(Dus met Counterstrike Source erbij) Half Life 1(Dus met Countrstrike 1.6 en nog wat games erbij) Medal of Honor Allied Assault (Nieuwste versie zelf weet ook niet maar ik was bij iemand en dat was een echte oorlog spel) - America's Army is trouwens gratis. Maar voor dat je multiplayer kan doen moet je die soort mission doen die wel rot moeilijk zijn(Bij het einde) Battlefield 2 is trouwens :td:. Omdat het map zijn zo klein dan kon je beter nog wel Battlefield 1942 of Vietnam halen maar goed. Call of Duty 2 is ook :td:. Omdat als je multiplayer wilt doen dan duurt het wel 1minuut voor dat je in een server zit en de Gameplay :td:. behalve de grapichs dan die zijn wel Ja ik heb ze allemaal gespeeld van die 5 behalve Medal of Honor Allied Assault(Nieuwste versie) maar die heb ik wel bij iemand gespeelt. Ja ook legaal. Bewerkt: 27 februari 2006 door AmsterdamBoy Reageren
Follow Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 (bewerkt) PS:Halo 2 is geen oorlogsgame! Halo 2 is eigenlijk wel een oorlog spel, maar dan oorlog tussen aarde en covenant.. En het speelt in de jaren 2100 af, (schat ik), daarom zijn er zulke mooie wapens en levels Bewerkt: 11 maart 2006 door Follow Reageren
gta3 Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 civ4 Civilization 4 (volgens mij een oorlog spel) Reageren
.Syfes Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 (bewerkt) Cal Of Duty2 is een geweldige game(pcgame) dat noem ik een oorlogspel! Groetjes Syfes Bewerkt: 11 april 2006 door Syfes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.