Jump to content

flying skill

Recommended Posts

Geplaatst:
als je veel vliegt, krijg je dan meer flying voor de missie supply lines?

Als je een bestuurbare auto kunt besturen, kun je dan een echte auto besturen?

Vraag jezelf dat eens?

Geplaatst:

dit is maar een spel he! :) iemand zei dat als je veel vliegt dat het dan makkelijker is dat die flying niet rap opgaat :? zou het waar zijn?

Geplaatst:

De vraag is of je als je vliegt flying skill erbij krijgt.

Beste, je krijgt als je veel vliegt, rijd etc. meer flying skill idd. Ik meen dat je na een half uur vliegen je skill al helemaal vol is. (Correct me if I'm wrong)

Geplaatst:
dus dan kan het vliegtuigje langer mee ? (het vliegtuigje: de missie supply lines)

Nee. Bij Supply Lines heb je een soort benzine dat je tijdens die missie kunt gebruiken. Als je benzine dan op is is de missie ook afgelopen. Maar als je meer Flying-skill hebt vlieg je makkelijker en kun je de missie makkelijk halen. Je hebt het dus ook meer onder de controle over het vliegtuigje!

Geplaatst:
moet je dan van die kunstjes doen, om meer flying skill te hebben? of wat doe je het best?

Je kunt net zoals cycling-skill, en bike-skill ook extra Flying-skill krijgen. Dit kun je gewoon door veel met dat voertuig te oefenen, heel veel vliegen. Om extra skills te krijgen bij iets, meot je gewoon lekker veel oefenen met het ding waarmee jij skills wilt hebben.

Geplaatst: (bewerkt)

Gewoon blijven vliegen je hoeft niks te doen alleen maar vliegen net als je driving skill.

Edit:Ruurd is me weer eens voor.

Bewerkt: door gta-liefhebber
Geplaatst:
hoe lang vliegen? schat je?

Voordat je de Flying-skool hebt gehaald moet je 2 uur (in het echte leven) vliegen om het vliegveld op te komen. Je kunt het beste de missies van Zero overslaan. Als je die missies overslaat kun je gewoon verdergaan omdat ze niet meetellen voor de storeline. Als je dan de vliegschool gehaald hebt kun je beter vliegen. Na die school snap je precies hoe alles moet en kun je de missie Supply Lines gewoon veel gemakkelijker halen. Handig hé :engel:

Geplaatst: (bewerkt)
De vraag is of je als je vliegt flying skill erbij krijgt.

Beste, je krijgt als je veel vliegt, rijd etc. meer flying skill idd. Ik meen dat je na een half uur vliegen je skill al helemaal vol is. (Correct me if I'm wrong)

I Correct you... 45 min. max

Bewerkt: door Black
Geplaatst:
Achterelkaar is het misschien45.min maar ik denk dat Ruurd misschien ook tijdens dat wat anders deed.

Sorry mijn excusses :bier: niet aan gedacht :bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...