T@rget Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 (bewerkt) Hey ik heb de Super Joy Box 9 gekocht het is een adapter voor je Xbox-Controller die er voor zorgt dat je je Xbox-Controller in je USB port kan steken het werkt perfect en was maar 7 euro het Rumble Effect doet het ook (trilfunctie) alleen niet alle games ondersteunen het (GTA:SA helaas niet) ik speel nu ook MTA:SA er mee en ik vlieg nu stukken beter Het instellen in GTA:SA gaat wel een beetje raar (in NFS:Underground 2 probleemloos) In de uitgebrijdere racegames zoals NFS:Underground 2 doet het Rumble effect het wel het is echt super vet om er mee te gamen Het is dus een apparaatje dat er voor zorgt dat je PC denk dat je Xbox-Controller een joypad is P.S. ik had hem van E-Bay gloed nieuw dus in de winkal kan hij best wel duurder zijn er zit software bij maar ik heb andere software gebruikt. Mijn cijfer: 8 omdat het wel een groot ding is niet makkelijk weg te stoppen Bewerkt: 27 februari 2006 door T@rget Reageren
SamShine Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Lijkt me wel een leuk ding alleen ik snap niet helemaal wat je bedoelt, je vetelt het te vaag! Reageren
RonaldVC Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Lijkt me wel een leuk ding alleen ik snap niet helemaal wat je bedoelt, je vetelt het te vaag!Het lijkt je wel leuk, maar je weet eigenlijk niet wat het is Het is een apparaatje waarmee je met je Xbox controller op je pc kan spelen. Dus je gebruikt je Xbox controller als joypad om games te spelen op je pc... Reageren
Tmzom Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Lijkt me wel een leuk ding alleen ik snap niet helemaal wat je bedoelt, je vetelt het te vaag! Zo moeilijk is het toch niet Gewoon een apparaatje waar je je X-box controller in kan stoppen, en zo via usb, kan gamen op je pc, met een xbox controller @T@rger: Lijkt me wel stoer ding Heb alleen geen xbox meer Reageren
T@rget Geplaatst: 31 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 *T@rger zegt bedankt* Je kunt ook gewoon een xbox controller kopen op marktplaats met de komst van de 360 zijn die dingen spot goedkoop en het is een heel chille controller met trilfunctie voor de PC Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.