Samurai Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Jullie kunnen een annoucement doen...Hoe doe je dat(ik heb op mijn forum ook ipb 2.1.4...) Reageren
X-Zero Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Dat is volgens mij een Mod,had ik ergens op een MOD site gezien.voor Infisionfree dan. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Ik heb het Samurai inmiddels al uitgelegd op PM, maar hier het screen waar het staat: Helemaal beneden dus. Klik daarop en je komt in een veld met meerdere aankondigen én de ruimte een nieuwe te maken......kies daar voor een mooie naam, het juiste forum (of allemaal) en een datum wanneer ie geplaatst moet worden. Tekst invoeren en op plaatsen klikken. Klaar! Reageren
Robin2130 Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 ik vind niet dat deze moderator optie's zo op deze forum gezet kunnen worden, ik bedoel stuur die screen dan via email ofzo, want t gaat namelijk niet iedereen aan wat een moderator allemaal kan. mja ik ben soms een zeikerd maar is gewoon mijn mening. Admins gaan toch ook niet over admin zaken kletsen hier daar is een speciaal forum voor, oke een normaal lid kan daar niet in maar doe het dan via email. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 ik vind niet dat deze moderator optie's zo op deze forum gezet kunnen worden, ik bedoel stuur die screen dan via email ofzo, want t gaat namelijk niet iedereen aan wat een moderator allemaal kan.mja ik ben soms een zeikerd maar is gewoon mijn mening. Admins gaan toch ook niet over admin zaken kletsen hier daar is een speciaal forum voor, oke een normaal lid kan daar niet in maar doe het dan via email. Ook in de forumregels staat wat de functie is van een Admin, en wat hun mogelijkheden zijn. Ook daar kan je in de tekst opmaken welke functies een admin heeft. Dus erg geheimzinnig hoeft daar niet over gedaan te worden lijkt me.... Reageren
PatrickW Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Volgens mij is er niets geheim aan hoor. Ik denk dat iedereen die erin geintereseerd is, toch al wel eens admin/moderator van een of ander gratis forum is geweest en weten dus precies wat de mogelijjkheden zijn . Reageren
Dynamic Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Het is ook een voorbeeld hoe je het moet laten werken het is voor meer mensen bedoelt en niet 1 Sommige mensen kunnen niet met een forum om gaan en dit kan ze misschien helpen dus het is handig GIO ( nog wel) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.