King Room Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2006 Hier is dan eindelijk mijne.. Ik vindt het wel jammer dat je het hier niet in de forum kan doen want 15Kb is heel erg weinig voor een Avatar! MvG. King Room Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
clifdon Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2006 Ok, ik ga 'ns proberen.Om alles zo legaal mogelijk te houden ga ik een filmpje maken van 'n stoppie in VC Straks komt het resultaat Neen je mag liedjes downloaden als je ze zelf gebruikt. Hetzelfde geldt voor films, zolang je ze maar niet verkoopt. Andere dingen zoals Cracks en Patches zijn verboden. Maar downloaden van Liedjes is legaal, spelletjes downl. mag ook niet. Haha, van wie heb je dat gehoord? Het gratis downloaden van muziek (ook voor eigen gebruik) is zo illegaal als het maar is. Anders zouden ze muziek ook wel gratis weg geven in de muziekwinkel.. Kom op zeg, waarom zijn er dan sites waar je legaal muziek tegen een kleine prijs kan downloaden?Door programma's als Limewire ( wat dus warez is) lopen veel artiesten een hele hoop geld mis... Je mag een kopie maken van je eigen gekochte cd, voor eigen gebruik, en niets anders.. Volgens mij heb je het niet helemaal goed begrepen..... nou ga je de fout in het downloaden is harstikke legaal alleen het probleem is uploaden is illegaal en met programma's zoals limewire upload je automatisch of je dat nou wil of niet wat dus niet mag Uploads kun je uitzetten! Wees legaal, betaal voor nieuwsgroepen en gebuik eMule. kan je niet uitzetten tijdens het downloaden upload hij altijd wan anders zou iedereen het uploaden wel uitzetten maar dan bestaat het bestand niet meer snap juh en dan kan de download niet in stand gehouden worden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2007 (bewerkt) hij is 1.5mb, wat nu??? Bewerkt: 10 januari 2007 door david Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SamShine Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2007 *Vergeet zijn bump * Weinig tot niks aan te doen. Je kan plaatjes schrappen, en dan percies die zodat het bijna niet opvalt. Verder is er niks aan te doen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tunix Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2007 *Vergeet zijn bump *Weinig tot niks aan te doen. Je kan plaatjes schrappen, en dan percies die zodat het bijna niet opvalt. Verder is er niks aan te doen... Ik dacht dat ik ooit een mod heb horen zeggen: "Tutorials mag je altijd bumpen." En waar zou je trouwens je vragen moeten laten als je een tut van 3 maanden geleden volgt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2007 kheb mijn image size wat gewijzigd maar hij is nog steeds 150kb, veel te groot dus om als afbeelding te gebruiken. dit is mijn resultaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.