Samurai Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Inleiding: Hey!Ik ga binnenkort een forum beginnen over tutorials... Hier komen vanalle tutorials aan bod. Details: Je kan tutorials over alles schrijven maar het liefst over deze onderwerpen: Iedereen is welkom, verplicht om eerst een ''solliciatietutorial'' te maken...Is hij goed word hij op de site geplaatst en word je officieel tutorial writer.Is hij niet goed dan moet je hem opnieuw maken. Joinen: Zeg hier over welke dingen je tutorials wilt maken. Degene dat het eerst 5 tutorials maakt wordt G-mod.De 2de gewone moderator. Indien ik zeg dat je mag proberen stuur ik een PM met verdere details! Reageren
Argon Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Heb je een domein ofzo welke forum software ed Reageren
Thabit Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Je mag niet via GTAForum leden werven voor je eigen forum/website. Niemand hoeft nu meer in dit topic te reageren, alleen een moderator, wat Samurai doet, laat dit topic maar afsterven . Reageren
Samurai Geplaatst: 25 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Je mag niet via GTAForum leden werven voor je eigen forum/website.Niemand hoeft nu meer in dit topic te reageren, alleen een moderator, wat Samurai doet, laat dit topic maar afsterven . Staat nergens in de regels. @Juuldr, we gaan wss .com pakken en IPB 2.1.4... Reageren
Silverwing Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 geen reclame ( een eenvoudige link naar eigen site in signature mag ) Staat wel in de regels Reageren
Jorge_F Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Dat vind ik dan nogal raar, want X-TX deed hetzelfde en hij mocht het wel gewoon. Reageren
Ferre Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Vergelijk dit topic met die van X-TX http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=21392&hl= Heeft Thabit dan wel gelijk? Reageren
Samurai Geplaatst: 25 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Maar superleden mogen natuurlijk meer. Maar nu even niet reageren todat er een admin/moderator heeft gereageerd. Reageren
Jarno Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Ik ben tegen dit topic en tegen de site/forum. Je gaat IPB 2.1.4 gebruiken en dat is illegaal (Ik weet zeker dat je niet legaal gaat nemen). Tutorials kan je gewoon hier ook posten. En we willen niet dat daardoor de computer fora afzwakt (Zwak excuus ik weet het ). Maar gewoon slecht idee. Ik laat hem nog even open voor eventuele voor/tegen argumenten op mijn post. Reageren
Samurai Geplaatst: 25 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Ik kan natuurlijk IPB 1.3 legaal nemen, geen enkel probleem. Ik ga hier ook zeker niet de link van mijn site posten, alleen via PM. En hoe meer tutorials op mijn site hoe meer op gtaforum.(natuurlijk wel met een vermelding naar ultimate tutorials zonder link) Reageren
X-TX Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Ik had daar inderdaad geen link gepost. Dat was dus geen reclame. Bovendien was maar 1 van de zoveel mensen echt goed actief. De rest heeft niks gedaan. ViceAgent was het. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Ik ben tegen dit topic en tegen de site/forum. Je gaat IPB 2.1.4 gebruiken en dat is illegaal (Ik weet zeker dat je niet legaal gaat nemen). Tutorials kan je gewoon hier ook posten. En we willen niet dat daardoor de computer fora afzwakt (Zwak excuus ik weet het ). Maar gewoon slecht idee. Ik laat hem nog even open voor eventuele voor/tegen argumenten op mijn post. Ik ben het wel met Jarno eens, daarom laat ik mijn slotjes ook in de kast liggen. Maar van mijn part mag je wel doorgaan met dit topic, maar alleen als dit is bedoelt om medewerkers te werven. Bij constatering van reclame zal dit topic direct op slot gaan. Reageren
Samurai Geplaatst: 25 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Niemand dat tutorials wilt schrijven? Reageren
The Mafia Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Ik wil wel een tut schrijven hoe je mooie tekst effecten krijgt in Photoshop. Reageren
Samurai Geplaatst: 25 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Ik wil wel een tut schrijven hoe je mooie tekst effecten krijgt in Photoshop. Is goed, stuur hem maar via pm als hij klaar is! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.