Jump to content

PSP netwerk vraagje

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben dus van plan binnenkort een psp aan te schaffen (giga pack).

Aangezien je op het internet kan met je psp vroeg ik mij af of het volgende mogelijk zou zijn :

Ik heb een wireless router een philips:

adwrlp_philips_big.gif

En ook een pc (daah :D) die dient als server.

Ik heb een laptop waar ik muziek kan van afspelen die op de pc staat.

Zou het ook mogelijk zijn om via de psp die muziek te kunnen afspelen?

Alvast bedankt !

Geplaatst:

Denk het niet, maar vandaar dat je wel muziek om je psp kunt zetten is dit niet echt nodig.

Want de psp gaat gewoon op je network en niet op je pc...

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet een psp niet zien als en pocketcomputer met dezelfde mogelijkheden als een laptop. Ook internetten is echt niet hetzelfde als op een computer..

Je moet dat internetgebeuren op een psp net zo zien als internetten met je gsm.. Alles is heel beperkt, en het staat allemaal nog in de kinderschoenen.

Het is niet zo dat je lekker door het huis heen draadloos op het forum kan zitten ofzo..

EDIT: ik heb trouwens precies dezelfde router :D , maar daar kan je alleen maar draadloos een verbinding mee krijgen met een usb-antenne. Hoe wou je die aansluiten op je psp?

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:
Het is niet zo dat je lekker door het huis heen draadloos op het forum kan zitten ofzo..
Ik heb een psp en een draadloos netwerk en ik zit gewoon met mijn PSP op het forum?....

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...