Jump to content

laat je zelfgespeelde muziek horen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Het leek me leuk om een topic te starten waar mensen hun muziek kunnen laten horen die ze zelf gespeeld hebben op een muziek instrument, maar er zijn regels:

• Je moet echt ZELFGESPEELDE muziek laten horen, hierbij mag je een bestaand liedje spelen, maar je mag niet iets laten horen wat je zelf niet gedaan hebt
  • Je mag je zelfgespeelde muziek niet bewerken, het moet orgineel zijn
  • Alleen zelfgespeelde muziek, dus geen zang of rap

Ook gaan we je zelfgemaakte muziek raten, hierbij houden we er natuurlijk rekening mee in welk jaar van muziekles je zit, dus schrijf er altijd bij welk jaar je zit.

als je geen muziek instrument bespeeld dus geen zelf gemaakte muziek kan laten horen, mag je ook commentaar geven,

Je kunt je muziek uploaden via een online upload site, zoals bijvoorbeeld rapidshare

Je moet ook aangeven waarmee de muziek gespeeld is, ik heb mijn muziek gespeeld op mijn keyboard. Wat ik gepeeld heb lijkt een beetje op de muziek uit het spel Boiling point: road to hell, ik heb een gitaar toon ingesteld op mijn keyboard voor dit liedje

Ik heb 5 jaar onder keyboard les gezeten, klik op de link om mijn muziek bestandje te downloaden, wat vinden jullie ervan

klik hier

Bewerkt: door Tim
Geplaatst:

Zelf heb ik een keyboard van 2000 gulden maar speel er niet mee :bonk:

Zelf vind ik het niet echt heel heel knap voor iemand met 5 jaar ervaring.... maar leuk gespeeld :klap:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...