Fizzle E Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Ik ben nu in Venturas maar ik snap 1 ding niet, met de missie Green Sabre laat Cesar zien hoe Big Smoke en Ryder met de Politie Handelen maar wat is het verhaal hier achter? Ik heb Ryder al vermoord maar ik weet helemaal niet waarom mij vriend zegt dat ryder brian johnson vermoord heeft voor de ballas omdat hij anders vermoord werd ofzo snapt iemand et? Reageren
Dago58x Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Cesar Roepte CJ om te laten zien of Big smoke en Ryder Werken voor C.R.A.S.H Zo worden ze dus verraders Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Ryder en Big Smoke blijken juist met de Ballas samen te werken en ze waren al de hele tijd tegen Grove Street. P.S. Het viel CJ ook niet op dat Tenpenny altijd bij Big Smokes huis was als hij daar kwam voor een missie Reageren
Fizzle E Geplaatst: 25 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 oo zo dat is wel jammer, is sweet nu in de gevangenis? of moet hij ook missies doen voor woozie,zero enz. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Ja, Sweet zit in de gevangenis. Reageren
Fizzle E Geplaatst: 25 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 heeft ryder brian johnson vermoord of niet? Reageren
Svenie Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 ik weet niet of je hier iets aan hebt klik Reageren
Dago58x Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Nee Ryder Heeft Niet Brian Dood gemaakt maar de Ballas Eerst was Brian in 1987 dood gegaan En hem moeder in 1992 dood gegaan (1992)Dus dat is wanneer de game begint en er blijven nog Sweet,Kendl,en CJ Reageren
Goliat Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Wat een gelul hier allemaal. Big Smoke en Rider zijn al sinds hun geboorte vrienden van CJ. Omdat Grove st.steeds minder macht kreeg in de gangwereld, kregen BS en rider trek in macht en in hun ogen kon dat alleen door samen te werken met tenpanny en de ballas. Zo zit het en niet anders Reageren
Fizzle E Geplaatst: 25 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Oo nu ik weet het , die video was wel stoer maar ik kon niet goed luisteren want is engels ik ben nog niet zo lang in nederland ik praat 3 taal nu Reageren
Bling Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 The Green Sabre is ook de auto waarmee de moeder van CJ vermoord werd, door middel van een drive by. Reageren
Cesar-Vialpando Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 The Green Sabre is ook de auto waarmee de moeder van CJ vermoord werd, door middel van een drive by. Daardoor weet CJ ook dat Ryder en Big Smoke wat te maken hebben met de moord op z'n moeder. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 (bewerkt) Ik zie Big Smoke en Ryder niet cj zijn moeder vermoorden. Ik denk eerder dat Tenpenny het gedaan heeft. Dan kunnen Big Smoke en Ryder beter cj zelf of Sweet vermoorden. En ik heb Ryder al vermoord. Bewerkt: 25 februari 2006 door denkaanhenk Reageren
Le MrG Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Bekijk: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=22632 Daar kun je alles zien En ook dat er 2 Ballas mensen in de Sabre zitten (volgens mij) Reageren
Dago58x Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 En er stond ook dat die 3 ballas eigenlijk sweet wil vermoorden en hun hebben zomaar het huis van johnson's geschoten waardoor de moeder van johnson's zat En toen werd De moeder van johnson's dood Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.