Jump to content

Green Sabre

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben nu in Venturas maar ik snap 1 ding niet, met de missie Green Sabre laat Cesar zien hoe Big Smoke en Ryder met de Politie Handelen maar wat is het verhaal hier achter? Ik heb Ryder al vermoord maar ik weet helemaal niet waarom :puh: mij vriend zegt dat ryder brian johnson vermoord heeft voor de ballas omdat hij anders vermoord werd ofzo :? snapt iemand et?

Geplaatst:

Ryder en Big Smoke blijken juist met de Ballas samen te werken en ze waren al de hele tijd tegen Grove Street.

P.S. Het viel CJ ook niet op dat Tenpenny altijd bij Big Smokes huis was als hij daar kwam voor een missie

Geplaatst:

Nee Ryder Heeft Niet Brian Dood gemaakt maar de Ballas

Eerst was Brian in 1987 dood gegaan

En hem moeder in 1992 dood gegaan

(1992)Dus dat is wanneer de game begint

en er blijven nog Sweet,Kendl,en CJ

Geplaatst:

Wat een gelul hier allemaal. Big Smoke en Rider zijn al sinds hun geboorte vrienden van CJ.

Omdat Grove st.steeds minder macht kreeg in de gangwereld, kregen BS en rider trek in macht en in hun ogen kon dat alleen door samen te werken met tenpanny en de ballas.

Zo zit het en niet anders ;)

Geplaatst:

Oo nu ik weet het , die video was wel stoer maar ik kon niet goed luisteren want is engels ik ben nog niet zo lang in nederland ik praat 3 taal nu

Geplaatst:
The Green Sabre is ook de auto waarmee de moeder van CJ vermoord werd, door middel van een drive by.

Daardoor weet CJ ook dat Ryder en Big Smoke wat te maken hebben met de moord op z'n moeder.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zie Big Smoke en Ryder niet cj zijn moeder vermoorden.

Ik denk eerder dat Tenpenny het gedaan heeft.

Dan kunnen Big Smoke en Ryder beter cj zelf of Sweet vermoorden.

En ik heb Ryder al vermoord.

Bewerkt: door denkaanhenk
Geplaatst:

En er stond ook dat die 3 ballas eigenlijk sweet wil vermoorden

en hun hebben zomaar het huis van johnson's geschoten waardoor de moeder van johnson's zat

En toen werd De moeder van johnson's dood

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...