Jump to content

Green Sabre

Recommended Posts

Geplaatst:
En er stond ook dat die 3 ballas eigenlijk sweet wil vermoorden

en hun hebben zomaar het huis van johnson's geschoten waardoor de moeder van johnson's zat

En toen werd De moeder van johnson's dood

Het hele verhaal wat Rockstar in elkaar gedraait heeft is overigens erg onwaarschijnlijk, CJ's moeder heeft wel voor het raam moeten staan om haar te raken. :bonk:

Geplaatst:

En er stond ook dat die 3 ballas eigenlijk sweet wil vermoorden

en hun hebben zomaar het huis van johnson's geschoten waardoor de moeder van johnson's zat

En toen werd De moeder van johnson's dood

Het hele verhaal wat Rockstar in elkaar gedraait heeft is overigens erg onwaarschijnlijk, CJ's moeder heeft wel voor het raam moeten staan om haar te raken. :bonk:

Of de kogel is rechtstreeks door de ruit heen gegaan en cj moeder geraakt inplaats van sweet :bier:

Geplaatst:
Of de kogel is rechtstreeks door de ruit heen gegaan en cj moeder geraakt inplaats van sweet :bier:

Ze schoten gewoon op het verkeerde huis, want Sweet was op dat moment helemaal niet in The Johnson's House, maar gewoon in zijn eigen huis, er vlak naast.

Geplaatst:
Ze schoten gewoon op het verkeerde huis, want Sweet was op dat moment helemaal niet in The Johnson's House, maar gewoon in zijn eigen huis, er vlak naast.

Ik bedoel eigenlijk dat als je met een drive by op een huis schiet de kans dat je iemand raakt die binnen zit vrij klein is. (een hus, dat ook nog eens hoger ligt, een les wiskunde zal ik jullie besparen, maar 90% van de kogels zal in het plafond terecht komen)

Geplaatst:

Volgens mij was het ook de bedoeling om Sweet te vermoorden omdat dat een van hun vijanden is, de Grove St Gang.Want ze hebbben er toch niks aan nu de moeder van Sweet en Cj dood is, behalve dan dat ze ze heel veel verdriet en ellende hebben aangedaan...

• 3 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ja, dan was Grove Street niks meer als ook Sweet het loodje zou leggen.

Dan was er alleen nog Kendl, en een paar homies. En CJ in Liberty City ;)

Ryder en Big Smoke waren dus verraders, omdat ze geld wilden verdienen aan drugs.

Dus samenwerken met C.R.A.S.H. en Ballas.

Sweet was dus nog het (enige) kopstuk van de Grove St. Families. :Y

Zonder Sweet was er niks meer over.

Greetz,

GTA Vice VIP

Bewerkt: door GTA Vice VIP
Geplaatst:

Hey GTA Vice VIP. :cya:

Dit topic is gebumpt.

Er is 3 maanden niet in gepost.

En dan post je er eens in.

LET VOORTAAN OP DE DATUM !!!!!!

:cya:

Geplaatst: (bewerkt)
Hey GTA Vice VIP. :cya:

Dit topic is gebumpt.

Er is 3 maanden niet in gepost.

En dan post je er eens in.

LET VOORTAAN OP DE DATUM !!!!!!

:cya:

I know it nigga, but why you where watching on this topic then?

Ik weet best dat dit topic 3 maanden oud was, maar waarom was je dan hier aan het kijken? :ch::engel:

Niet dat het verboden is, maar zolang dit topic niet gelockt is heb ik het volste recht hier te posten.

Na mijn post gaan andere mensen misschien weer posten, dan bumpen zij niet. :engel:

Want ik denk niet dat voor iedereen de hele GTA: San Andreas storyline "clear" is.

Maar ze posten niet omdat ze dan bumpen. :puh:

Dit noem ik het topic levend houden :engel:

Het zou ook onzinnig zijn voor één kleine vraag een nieuw topic te starten,

omdat je anders een topic zou bumpen. :*D

Maar als men nog wat te vragen heeft, go ahead. :cya:

Greetz,

GTA Vice VIP

Bewerkt: door GTA Vice VIP
Geplaatst:
Nee Ryder Heeft Niet Brian Dood gemaakt maar de Ballas

Eerst was Brian in 1987 dood gegaan

En hem moeder in 1992 dood gegaan

(1992)Dus dat is wanneer de game begint

en er blijven nog Sweet,Kendl,en CJ

fout! zijn moeder is dood gegaan in 1987, want na 5 jaar gaat CJ terug! En in 1992 begint het...

Geplaatst:
fout! zijn moeder is dood gegaan in 1987, want na 5 jaar gaat CJ terug! En in 1992 begint het...

Jij bent degene die fout zit hoor. CJ ging weg uit Los Santos na de dood van zijn jongere broertje Brian.

Na 5 jaar kwam hij terug omdat zijn moeder was vermoord. Dus zijn moeder werd in 1992 vermoord ;)

Geplaatst:
Wat een gezeur.

De reden is al 3 MAANDEN bekent.

Laten we maar beter stoppen

so 3 maanden al bekend..!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...