SWYV Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 ehm ik zit met een probleempje van dit spel in missie "North Point" in airport er staan daar een paar tafeltjes en een paar cameras en een paar security mannen en er liggen 2telefoons op tafel, maar ik heb geprobeerd om iets te doen met telefoon en lukt me steeds niet en ik zie er dan ook geen ander uitweg :s dus wat moet ik precies doen nu? Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Als je wapens heb misgien schieten op die gast. Misgien moet je gewoon die kamer aanvegen en een andere deur ingaan! Reageren
SWYV Geplaatst: 25 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 och heb het al gevonden, ik moest op TAB indrukken en daarna op frag grenade kiezen om een kogelvrije ruit te laten ontploffen en gelukt maar goed, misschien kunnen men hier nog verder te discuseren over dit spel he Reageren
SlickTB Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Jah, het is overal super donker en ik zie bijna geen steek. Da is zwaar minder fijn. Reageren
VforV Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Ik heb al een paar keer staan twijfelen om een Matrix Deel te kopen maar iets houd me tegen omdat iedereen zegt dat de gameplay zo klote is (wisselen tussen wapens en dan ook nog eens "vliegen"...) en ik vind de laatst uitgekomen delen nog te duur. Reageren
SlickTB Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Dat wisselen tussen wapens valt best mee, tenminste op de Xbox dan. Op de pc weet ik niet, en het is op zich best wel n vet spel met vette vechtmoves. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.