zandr1989 Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Telkens als ik na een missie mijn spel opsla, en mijn ps2 opnieuw opstart dan staat die missie er weer opnieuw bij...Weet iemand hier een antwoord op??Mijn ps2 is omgebouwd btw Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Telkens als ik na een missie mijn spel opsla, en mijn ps2 opnieuw opstart dan staat die missie er weer opnieuw bij...Weet iemand hier een antwoord op??Mijn ps2 is omgebouwd btw Ik zie het probleem niet echt. Je zegt "Als ik het spel heb opgeslagen en mijn PS2 opnieuw start, dan start hij weer bij?". Start hij dan bij het begin? Zo ja, dan ligt het misschien wel dat je hem omgebouwd hebt. Dat zou echt jammer zijn dat je dan overnieuw moet beginnen. Ik vrees dat je dan een nieuwe PS2 moet kopen. Reageren
ZOrange Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Omgebouwt? Wil het zeggen dat er een chip in zit? Speel je met een copie van SA? Reageren
zandr1989 Geplaatst: 25 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Omgebouwt?Wil het zeggen dat er een chip in zit? Speel je met een copie van SA? nee...ik heb het orginele spel, en er zit een infinity chip in Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Kijk naar de post van Ruurd31 btw de infinity chip is wel een slechte chip Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.