Jump to content

GTA SA 2e keer installen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb hier 1 c schijf van 250 gb

Nou heb ik daar in program files gta san anderas geinstalled, en gemod.

Maar nu wil ik ook mta spelen, dus had ik het idee, om gta sa te installeren in bijv. gta san anderas 2

maar als ik de cd van sa erin doe, dan staat er aleen:

gta sa spelen

unistall

wat direct X gelul

maar ik wil hem gewoon op een ander doel installeren, hoe doe ik dat? :?

Geplaatst: (bewerkt)

DE BESTE OPLOSSING!!!!!

p.s. mania-92 ik leg het wat gedetailleerder uit :puh:

8) ik had dat probleem ook bij vice city... IK HEB DE OPLOSSING!!! die programfiles.... moet je opnieuw installeren want anders kopieer je de mods ook...(verwijder ook de program-files van rockstar) als je gta opnieuw hebt ge-installeerd moet je hem (wel de eerste map van gta!!!) (ON GEMOD!!) kopieeren... dan kopieert hij alle bestanden... (neemt een paar minuten in beslag) als je hem hebt gekopieerd geef je de gekopieerde map een andere bestandsnaam (bijv. rockstargames(modded)) en maakt een snelkoppeling op het bureaublad ((wel de ingang die je kan spelen (in vice city is dat gta-vc) geef de snelkoppeling bijv. de naam gta sanandreas (modded)

kopieer het bestand niet maar maak er een snelkoppeling van!)) en voilla je hebt 2 gta`s

Bewerkt: door plippop
Geplaatst:
onzin

1 dit is spam.

2. verander de naam van de map ( dus Gta sa naar BV Gta Sa Mod)stop je sa cd in je pc en installeer.

>>> Door Dizzee: Het gequote spam-bericht heb ik verwijderd. <<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...