Jump to content

Dam and Blast

Recommended Posts

Geplaatst:

Heren help!

Ik kom er niet uit (letterlijk en figuurlijk!)

In Dam and Blast moet je een vliegtuig pakken en dan hoog boven de dam gaan vliegen. Als je de mooie rode cirkel ziet die klinkt als mexiaans bier moet je springen.

Echter ik kom op geen mogelijkheid uit het vliegtuig in de lucht. Enter, control, muis, shift, spatiebalk, niets doet het, terwijl het eerder wel werkte. Ik heb geen aanpassingen gedaan aan de controls. Ik heb de vliegtuig school al gehaald en ik gebruik GEEN cheats.

Iemand een idee? :bonk:

Geplaatst:
Heren help!

Ik kom er niet uit (letterlijk en figuurlijk!)

In Dam and Blast moet je een vliegtuig pakken en dan hoog boven de dam gaan vliegen. Als je de mooie rode cirkel ziet die klinkt als mexiaans bier moet je springen.

Echter ik kom op geen mogelijkheid uit het vliegtuig in de lucht. Enter, control, muis, shift, spatiebalk, niets doet het, terwijl het eerder wel werkte. Ik heb geen aanpassingen gedaan aan de controls. Ik heb de vliegtuig school al gehaald en ik gebruik GEEN cheats.

Iemand een idee? :bonk:

Jawel. Verwijder het bestand gta_sa.set eens uit de map San Andreas User Files, deze vind je in "Mijn Documenten". Alles wordt dan terug gezet naar de standaart instellingen. Misschien werkt het.

Verder moet je eerst door de rode carona vliegen voordat je kunt springen. Deze zit redelijk hoog (2x het balkje naast de radar, meot vol komen). Als je daar doorheen bent gevlogen kun je springen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...