Timovich Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 Je bent me vergete! Als je er nog wel 1 voor me wil make natuurlijk :lol:
Majus Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 Wat is de site van het bel board nu weer ik vindt hem nergens meer
Eclipse Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 Wat vinden jullie trouwens van mijn nieuwe signature en avatar???
Majus Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 Spreekt voor zich.. ! nu heb ik hem nog altyd ni :huh:
Melchior Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 Spreekt voor zich.. ! Super bedankt Mr .Cortez! Had niet mooier gekund! Een mooie dikke reet van een Mark V! Thnx! @Eclipse; die andere dikke reet mag er ook wezen hoor! :lol:
Timovich Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 Wat vinden jullie trouwens van mijn nieuwe signature en avatar??? Lol die is leuk maar had je avatar niet beter de reed kunne zijn (ietsjes uitgezoomd dat tie er helemaal opstaat ??)
Arjen Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 Super bedankt Mr .Cortez!Had niet mooier gekund! Een mooie dikke reet van een Mark V! Thnx! Graag gedaan Melchior. Blij dat te horen.. :rolleyes: :lol:
Eclipse Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 Wat vinden jullie trouwens van mijn nieuwe signature en avatar??? Lol die is leuk maar had je avatar niet beter de reed kunne zijn (ietsjes uitgezoomd dat tie er helemaal opstaat ??) ik zal eens kijken wat ik kan doen :lol:
Robin2130 Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Wat vinden jullie trouwens van mijn nieuwe signature en avatar??? Hahaha echt weer iets voor Eclipse :lol: :lol: met dat mooie kontje erop, correctie: reet :lol: is dat jouw vriendin dan? maarre echt een chille sig
nickdezot Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 ik wil er ook wel 1, kan je er een maken met mijn naam (nickdezot) en e-mail adres op (nickdezot (at) hotmail DOT com) en als achtergrond iets van ijshockey
Dragon Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Kunnen jullie er ook één voor mij maken? Kan het dan iets zijn met draken en gta? Alvast bedankt
Kakashi Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 kan ook iemand 1 voor mij maken Ik wil graag 1 met Scarface erop of Naruto alvast bedankt
barry Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Mr. Cotez, zou je voor mij ook een sig willen maken, met een lamborghini gollardo erop. wat ik zelf gecreerd heb is een beetje prut! alvast bedankt
Recommended Posts