Jump to content

Need a Signature?

Recommended Posts

• Reacties 184
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Arjen

22

• Le Freak

19

• Timovich

19

• [E]lmex

16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Zou je ook een Signature voor mij kunnen maken. Plus een bijpassend avatartje als dat mogelijk is. Wat ik er graag op zou willen hebben is CJ in art en ingame plaatjes.

Alvast bedankt ^_^

Geplaatst:

Hhehe ziet er goed uit, nog een keer bedankt. En moet ik hem zelf nog ergens anders hosten of kan ik hem laten op jou host?

Geplaatst:
Hhehe ziet er goed uit, nog een keer bedankt. En moet ik hem zelf nog ergens anders hosten of kan ik hem laten op jou host?

Het is mijn host niet hoor. :lol:

Ik host op ImagesHack.us. Gemakkelijk, altijd online en ook nog gratis! ;)

Dus van mij mag je het zo laten.

Geplaatst: (bewerkt)

Maar jij hebt het gemaakt toch, ik zag net ergens een ander iemand dezelfde sig gebruiken :huh: manus_343 heet ie

Bewerkt: door Carl Johnson
Geplaatst:

Jaaaaaaaa ,

Dat lijkt me wel vet.

Laat je gedachten maar gaan , interseerd me niet wat erop komt , tis immers jou creatie :puh:;)

Dankje

Freek

Geplaatst:

Wie kan er toch nog ff een mooie vloeiende avatar maken met Tuned cars ?? Een bewegende het liefst

Geplaatst:
Maar jij hebt het gemaakt toch, ik zag net ergens een ander iemand dezelfde sig gebruiken :huh: manus_343 heet ie

Grrr.. Hij mag het niet eens gebruiken. Ik heb het gemaakt, maar ik zet er geen ©Cortez op ,,

Geplaatst:

Vind ik ook raar als iemand anders die sig gaat gebruiken dan, maar om dat dan tegen te gaan stuur je diegene dan toch een PM Mr. Cortez? dat zou wel kunnen helpen dan ;)

Geplaatst:
Vind ik ook raar als iemand anders die sig gaat gebruiken dan, maar om dat dan tegen te gaan stuur je diegene dan toch een PM Mr. Cortez? dat zou wel kunnen helpen dan ;)

Joah dat kan ,, Ik zie hem eigenlijk nooit op het forum en ik maak er geen probleem van zolang hij hier niet is. :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...