Arjen Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Geplaatst: 19 september 2004 En hoe kom je aan al die achtergronden zo als die vlammen of dat water? Gewoon op't internet kijken enz..
Trax Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Geplaatst: 19 september 2004 Ik heb ook wat in elkaar geprutst Ironfist.. Moet je maar ff kijken wat je er van vind. Die is echt cool! B)
Ironfist Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Geplaatst: 19 september 2004 Ik heb ook wat in elkaar geprutst Ironfist.. Moet je maar ff kijken wat je er van vind. haha die is ziek ik denk tog niet dat ik hem ga gebruikennhij past niet echt bij mij he :unsure:
[E]lmex Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Geplaatst: 19 september 2004 (bewerkt) hey iron fist ik heb hem af http://img47.exs.cx/img47/6319/fire13.jpg Bewerkt: 19 september 2004 door [E]lmex
[E]lmex Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Geplaatst: 19 september 2004 (bewerkt) hello peeps ik wil graag signature's voor jullie maken : er lopen nu "al" 2 of 3 members van gta games rond met mijn sig's Liltuner : Mighty duck Ironfist (misschien) Als je ook een siggie wilt vraag je het maar op het forum of @ msn elmex.gaming(at) gmail DOT com! .... Bewerkt: 19 september 2004 door [E]lmex
Trax Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Geplaatst: 19 september 2004 Gebruik voortaan je Edit knopje!
MightyDuck Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Geplaatst: 19 september 2004 EDIT knop bestaat ook nog steeds hoor, maaruh is avaters maken je hele leven ofzo?
[E]lmex Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Geplaatst: 19 september 2004 lol nou.. kijk nu ff wel.. ik wil een beetje bekent worden en wat beter er in worden.. en het is niet me leven maar ik vind het wel leuk om te doen
Timovich Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Geplaatst: 19 september 2004 (bewerkt) Nouja niemand lijkt interesse te hebben in de mijne... :jank: Oke hier mijn eerste met paint shop omdat iedereen het daar mee maakt... Hijs lelijk maar ik vind het programma ook nie zo makkelijk...: Bewerkt: 19 september 2004 door Timovich
[E]lmex Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Geplaatst: 19 september 2004 huh ik snap hem niet wil jij er 1 voor iemand anders maken of wil je dat er iemand 1 voor je maakt ?
Arjen Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Geplaatst: 19 september 2004 lmex,Sep 19 2004, 01:54 PM] huh ik snap hem niet wil jij er 1 voor iemand anders maken of wil je dat er iemand 1 voor je maakt ? Hij bedoelt wie interesse heeft voor zijn Sig. Ik moet zeggen, hij is echt mooi, hij past mooi bij de site zelf. Trouwens nu er toch een aantal topics zijn gemaakt voor Sig's.. Ik kan ook wel wat maken. Stuur me een PM en dan voeg ik je wel toe op MSN Die is echt cool! Dankje Se7en
Le Freak Geplaatst: 19 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2004 Eclipse: Als je er meer tekst op wil (wat ik je sterk aanraad) zeg dan even wat voor tekst precies. Ik ben niet zon ster in slogans verzinnen.. @ Cortez, hoezo nageaapt van RTS zijn sig?? (Made by LaFreak)
Arjen Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Geplaatst: 19 september 2004 @ Cortez, hoezo nageaapt van RTS zijn sig?? (Made by LaFreak) Niet nageaapt. Die heb ik al een tijd. Echt waar, maar je zult me niet geloven. <_< Trouwens, waarom zou ik jou sig's namaken? :blink:
Le Freak Geplaatst: 19 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2004 Killerbee: Binnenkort koop ik zeker een thomosje jaaaa Nog 1 weekje! Ik heb een gilera gebruikt voor je sig zoals je kunt zien. Dacht dat je dat wel vet zou vinden! @ Cortez, omdat ze uber zijn?? :lol: Hier is je sig:
Le Freak Geplaatst: 19 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2004 @ Le Freak ik zou er wel een willen als je w8 lijst nie zo groot meer is! Timovich, Q-Dude, ik wil er heel graag 1 maken voor jullie. Maar need 2 know some information: 1. Wat voor tekst? 2. Wat vind je cool, hobby's..? (Voor de achtergrond)
Recommended Posts