Tim14 Geplaatst: 20 september 2004 Rapport Geplaatst: 20 september 2004 (bewerkt) Lol dat Elmex een heel nieuw topic over gemaakt en zijn spam overal in dit topic :lol: ik kan zelf maar een klein beetje signatures maken.. ik ga denk ik de mijne wat aanpasse :lol: Bewerkt: 20 september 2004 door tim13
Le Freak Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2004 Hij is af! Vind je hem cool zo?
Le Freak Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2004 Lol, ik denk dat bij coole sigs ook passende avatars moeten.. Die dus van dezelfde achtergrond afkomstig zijn, of iig een verband hebben Hier is een ava voor Mitch:
Trax Geplaatst: 20 september 2004 Rapport Geplaatst: 20 september 2004 Zou je bij mijn Sig een mooie kunnen maken?
Le Freak Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2004 W00ps, hier is eentje voor Killerbee.. Niet verplicht om hem te kiezen ofcourse Het is maar een voorstel
Le Freak Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2004 Lol.. Eentje voor Se7en dus:
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 20 september 2004 Rapport Geplaatst: 20 september 2004 Ja, dat snap ik maar voor Mitch had hij meteen een klaar!!! Ik heb je een Pm gestuurd met de vraag wat voor tekst je er graag op wilt en wat je cool vind.. Voor op de achtergrond Q-Dude, ben al bezig Nou, Ik heb 0/zero/geen PM binnengekregen. Maar dan lees je dit nu maar ff: Ik zou heeeeel graag een willen met een Plaatje van Tommy met een Shotgun en The Hawk erop. The Hawk
RTS Geplaatst: 20 september 2004 Rapport Geplaatst: 20 september 2004 En hier een voor jou en nog 1 voor jou SINTERKLAAS klasse
The Outlaw Geplaatst: 20 september 2004 Rapport Geplaatst: 20 september 2004 Ja, dat snap ik maar voor Mitch had hij meteen een klaar!!! Ik heb je een Pm gestuurd met de vraag wat voor tekst je er graag op wilt en wat je cool vind.. Voor op de achtergrond Q-Dude, ben al bezig Nou, Ik heb 0/zero/geen PM binnengekregen. Maar dan lees je dit nu maar ff: Ik zou heeeeel graag een willen met een Plaatje van Tommy met een Shotgun en The Hawk erop. The Hawk tja hij krijgt zoveel verzoekjes binnen dat je even in de wachtrij moet blijven staan, trouwens ik had het hem ook gevraagd, "MAAR HIJ HEEFT HET DRUK" snap je dat gewoon netjes op je beurt w8ten je pis, avatar, handtekening komt heus wel(ooit)
Timovich Geplaatst: 20 september 2004 Rapport Geplaatst: 20 september 2004 Oke omdat niemand mijn bewegende plaatjes zo mooi vond... Wel na ge aapt maar wat vinden jullie van deze dan?
Timovich Geplaatst: 21 september 2004 Rapport Geplaatst: 21 september 2004 Als ik jouw was zou ik er een site voor oprichten en banners enzo voor geld maken! :lol:
Arjen Geplaatst: 21 september 2004 Rapport Geplaatst: 21 september 2004 Als ik jouw was zou ik er een site voor oprichten en banners enzo voor geld maken! :lol: Freak is inderdaad goed in Sigs maken, ben ik achter :lol: Niet vragen hoe ie aan Photoshop komt Marja.. Ik kan ook wel Sigs maken (zie mijn sig hieronder en die daarvoor) .. Mij kan je ook best vragen, als Freak het niet erg vind.
RTS Geplaatst: 21 september 2004 Rapport Geplaatst: 21 september 2004 Jouw sig is echt lol:P met die meeuwen van Nemo
Timovich Geplaatst: 21 september 2004 Rapport Geplaatst: 21 september 2004 (bewerkt) Ja jullie zijn hier op het forum egt goed jullie zouden een banner bedrijf ofzo kunnen beginnen op het internet! Ok en deze dan? Mijn 2e :unsure: Bewerkt: 21 september 2004 door Timovich
Recommended Posts