XxGiOxX Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 (bewerkt) Wat vinden jullie hiervan mijn 3de design.. Uitleg hierover wil ik geven. Wil je t leren ask me .. Bewerkt: 25 februari 2006 door XxGiOxX Reageren
Ferre Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Lettertype mag wat duidelijker. En ik vind het niet mooi dat de render geblurd is 8/10 Reageren
.Levi. Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Ik wil je eerst even op iets verwijzen. Er zijn namelijk een aantal regels op het forum, die te maken hebben met de grote van pixels en KByte. Ik laat ze even allemaal zien. Bij jou gaat het om je signature. Hij is te hoog. Maximale grote is 500 x 100. Afbeeldingen Afbeeldingen mogen geen overlast veroorzaken ( b.v Heftig knipperen ) Signature: Maximaal 500x150 pixels, Maximaal 100 KByte Avatar: 64x64 pixels, Maximaal 15 KByte Overige afbeeldingen: Maximaal 640x480 pixels------------------------------------------------------ Ik vind dat je een mooie signature hebt, alleen jammer dat de render (plaatje) zo blurrig is. Ik vind hem niet scherp genoeg. De tekst vind ik ook een beetje onduidelijk. De achtergrond ziet er wel erg mooi uit, alleen die border erbij vind ik weer wat minder. Volgens mij staat die border op overlay? Werk iets meer aan het plaatje en aan je tekst dan word hij stukken mooier. Je tekst moet iets duidelijker, maar het hoeft niet te simpel te zijn, het mag wel iets spannends hebben wat ook bij de signature past. Reageren
Matiscus Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 En ik vind het niet mooi dat de render geblurd is Ik ben het met jou eens. Maar toch een 8/10. Reageren
XxGiOxX Geplaatst: 25 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Ik heb hem veranderd,Wat vinden jullie er nu van Reageren
Ferre Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Ik zie geen verschil. Ik raad je aan om verder gewoon niks met de render te doen. Reageren
XxGiOxX Geplaatst: 8 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Haha ok,Doe ik nu al.. Maarja dankjewel voor t posten .. Greetz Gio Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.