Gepetto Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Als je bijv. bij de driving chool op elkaar onderdeel een gouden medaille krijgt toegewezen, komen dan behalve de Super GT ook de Bullet en de Hotknife vrij of moet je daarvoor weer alle zilveren en bronzen medailles halen? Reageren
.Levi. Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Klik hier en scroll met je muis helemaal naarbeneden. Je ziet daar een post van mij met informatie over alle scholen, wat je kunt verdienen etc. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 (bewerkt) Als je alles brons hebt krijg je alleen de SuperGT, heb je alles silver dan krijg je de Bullet voor de autoschool. Heb je alles goud dan komt er de Hotknife voor de autoschool. @Levi: Sorry >>> Door .Levi.: Maakt niet uit. Hij moet nog wel worden geupdate, maar dat komt omdat wiki er nu is, dus de links moeten ook even gerepareerd worden.<<< @Levi: If you need help :$ Edit: Beloning: Brons: Super GT Zilver: Bullet Goud: Hotknife Vliegschool Brons: Rustler Zilver: Stuntplane Goud: Hunter Bootschool Brons: Marquis Zilver: Squallo Goud: JetMax Moterschool Brons: Freeway Zilver: FCR-900 Goud: NRG-500 Bron©: http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&showto...ndpost&p=256554 Bewerkt: 25 februari 2006 door Ruurd31 Reageren
Cesar-Vialpando Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Ik denk dat ie bedoelt of ie nog brons en zilver moet halen al ie al goud heeft. Het antwoord daarop is nee, als je in 1 keer alle gouden medailles haalt bij de Driving School staan de Super GT, Bullet en Hotknife allen voor de School. Reageren
Gepetto Geplaatst: 25 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 (bewerkt) Ik denk dat ie bedoelt of ie nog brons en zilver moet halen al ie al goud heeft. Het antwoord daarop is nee, als je in 1 keer alle gouden medailles haalt bij de Driving School staan de Super GT, Bullet en Hotknife allen voor de School. Thnx, dat was idd wat ik bedoelde. Bewerkt: 25 februari 2006 door Gepetto Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.