Jump to content

Je eerste Rare moment?

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn was toen ik de cheat van de hydra deed en er van door ging met 4 sterren :Y

Wou er uit maar men flying skill was maar een kwart vol..dus geen parachute

Dus ik was gelijk dood :D dat vond ik super raar

• Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Curtis Jackson

3

• Dago58x

2

• RobertSA

2

• ZOrange

2

Geplaatst:

Ik wou een handgranaat gooien maar ik wist niet dat je schieten ingedrukt moet houden om hem ver te gooien dus ketste hij via het lage muurtje voor me terug reduceerde CJ tot appelmoes :D

Geplaatst:

mijn raarste moment was dat ik van die remot setshel charges had geplaatst en ik had er geen meer terwijl ik het niet wist en opeens gingen ze allemaal af en cj was dood

Geplaatst:

Toen ik Bigfoot tegenkwam in de countryside, nee geintje. :D

Ik vond het raar dat je voor het eerst kon zwemmen en fietsen.

Ook de keuze in zoveel voertuigen verbaasde me.

Dus ik kan zeggen het hele spel heeft me verrast.

Geplaatst: (bewerkt)

Mischien heeft iemand een keer mijn filmpje gezien, het was in LS en k zat in een tank en ik dee 4X de snellere gameplay cheat, doen ging ik rijde en na een tijdje kantelde ik op m'n zij kant. Ik ging toen als een gek op de schiet knop drukken en ik vloog zo de lucht in en ik roteerde als een gek 8):bier:

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:

Mijn raarste moment was als volgt: Ik was aan het vliegen in een vliegtuig, en toen sprong ik eruit om lekker lang naar beneden te vallen (Ik bevond me erg hoog in de lucht namelijk). Toen ik het landschap in zicht kreeg deed ik mijn parrachute open, maar je bleef even hard vallen als eerst terwijl je parrachute al had uitgeklapt. :cab::?

Eenmaal op de grond aangekomen was het dus ook geen zachte landing maar een heerlijke SPLAT! Dood als een sprinkhaan. :Y

Geplaatst:
Toen een ferrari IN mijn auto deukte :puh:

Er zijn geen "ferrari's" in san andreas (in geen enkele GTA trouwens ;) )

Maar ik vond het wel raar toen ik zo hard neerstorte dat ik gewoon "door" de grond

viel.

Geplaatst:

Mijn raarste moment was toen ik aan het vluchten was voor de politie in een dorpje (Dillimore denk ik) en ik zag een auto in een muur :D (Ik kon er dan zelf ook doorheen)

Geplaatst:

Zo te zien gaat het topic vooruit..Posten mensen!

Bedankt namens mensen die al hebben gepost en....

Bedankt namens mensen die gaan posten :bier::D:*D:):Y:cya:

>>> Door .Levi.: Dit soort posts zijn niet nodig. Je voegt helemaal geen waarde aan het topic. Laat het topic gewoon gaan waarvoor het bedoelt is.<<<

Geplaatst:

mijn raarste moment was toen ik mta san speelde en ik vast zat in de bergen toen ik een hydra,s bij een freeraom :Y zat gewoon onder rosten van de berg zelf en ik zag als onder san (was niet veel) :bier:

Toen een ferrari IN mijn auto deukte :puh:

Er zijn geen "ferrari's" in san andreas (in geen enkele GTA trouwens ;) )

Maar ik vond het wel raar toen ik zo hard neerstorte dat ik gewoon "door" de grond

viel.

kan een ferriar in het spel zet is all een mod voor

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...