Svenie Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 waarschijnlijk bedoelde hij de turismo die lijkt op de ferrari mijn raarste momet was hetzelfde als dat van julio ik trok men parachute open ik zag de koortjes maar geen parachute zelf. dus ja ik was zo plat als een pannekoek Reageren
Draky^ Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Mijn raarste moment : Dat ik ging vliegen , en mta sa voor het eerst dee :$ vond het nogal raar ..! Draky^ Reageren
Fireman Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Mijn eerste rare moment was dat je met de fiets naar Gr.Street moest rijden, ik reed dat steegje uit en werd meteen aangereden en daarna doodgeschoten door Ballas... Reageren
japie13 Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 mijn eerste raare moment was toen ik in san fierro in zo'n steegje aan het rijden was n ik had twee sterren, kwam er opeens een politie auto uit de muur en vloog en toen door de andere muur naast mij Reageren
Velaro Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Toen ik samen met m'n vriend met een parachute af de Mc aan het springen was...Ik duwde per ongeluk op een knop en de parachute klapte terug in Lol... Reageren
ZOrange Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Toen ik uit men vliegende hydra sprong en men parachute niet open wou! Ik bleef maar op LMB drukken maar het werkte niet Reageren
RobertSA Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Ik was aan het vechten met de cops, komt er een heli schiet ik uit de lucht,hoorde 15 sec. niks dacht o die komt niet meer,,,DENG,, en daar was ie ik dood je zag het beeld zo shaken maf jonge! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Bij die ene missie van zero, new model army, was ik bijna klaar, had alle vaten al weggedaan (behalve die eerste, waarvoor het autootje blef staan), en de helikopter, en twee tanks... moest dus nog 1 tank en dat ene vat.... en toen wilde ik een bom oppakken voor die laatste tank (dat doe ik met linker alt) en ik wist niet dat ik hem al beet had en toen drukte ik nog een keer op linker alt en boem... daar ging mijn laatste vliegtuigje... Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Ik heb nooit iets raars meegemaakt in SA. Reageren
Talietje Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 ik weet de missienaam niet meer, ge moest met een vliegtuig naar de zee vliegen en ineens kwam je in liberty citty terecht Reageren
schaff jr. Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 saint marks' bistro? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Dat is normaal hoor. Jammer dat je maar 1 missie in Liberty City hebt. Reageren
schaff jr. Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 het had idd wel wat leuker geweest als je er een wat langere tijd moest doorbrengen (dus echt weer in de stad zelf). dus voor zo'n 4-6 missie's. Reageren
Daan007 Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Ik vond het wel raar toen ik met mijn Jetback aan het vliegen was en tegen een vliegtuig aan botste. ik kon gwoon doorvliegen maar toen ik lande was ik dood Reageren
ZOrange Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Ik vond het wel raar toen ik met mijn Jetback aan het vliegen was en tegen een vliegtuig aan botste. ik kon gwoon doorvliegen maar toen ik lande was ik dood Hehe, jammer dat je hier van geen filmpje had. Op dit forum staat ook een stunt waar er iemand tegen een vliegtuig botst. We zijn nog aan het discuteren of het echt is of niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.