daniel boeykens Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 mijn raarste moment in gta sa is toen ik in de woestijn aan het lopen was en opeens stort er een vliegtuig vlak bij me neer dan schrik je wel Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 (bewerkt) Raarste moment van men vriendje: hij die de "rellen" code en jij werd gedood door een bazooka hij raar opkijken mijn 2e raarste moment was dat ik de code "alle auto's kunnen vliegen"deed en ik vloog in de luucht maar vonk saai dus ik deactiveerde de code ik viel horizontaal naar beneden en mijn auto zakte half door de grond Bewerkt: 4 maart 2006 door Curtis Jackson Reageren
GTAVC Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Mijn raarste moment was toen ik sa pas had gekocht dee ik de missie Ryder kom ik bij de pizza zaak aan zat mijn zusje weer te zeuren omdat ze zo nodig iets op mijn radio moest horen Hoor ik opeen in het spel this pizza palor don't need pileover hoor 2 keer shotgun gaan en was dood Reageren
Dynamic Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Toen ik voor 't eerst auto reedt in Sanandreas, Beukte overal tegenop. Reageren
King Room Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Wist ik niet dat ik kon sprinten met de fiets kwam ik pas heel laat achter!! Reageren
megamaggot Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 mijn eerste rare moment was toen ik de voetgangers hebben wapens cheat invoerde,ik pikte een auto en reed de straat uit,vlak voor ik de straat it was kwam er een raket van een bazooka achter me aan en ik was meteen wasted. greetz,MM Reageren
Preddy Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Dat taaltje van CJ en zn matties... moest ik ff aan wennen Reageren
LBG Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Mijn was toen ik de cheat van de hydra deed en er van door ging met 4 sterren Wou er uit maar men flying skill was maar een kwart vol..dus geen parachute Dus ik was gelijk dood dat vond ik super raar wat is daar raar aan? Reageren
Maarten!! Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 mijn raarste moment was toen ik uit een at 400 sprong en ik had een parachute en er was water onder me dus ik dacht oh ik hoef mijn parachute ook niet te openen dus ik viel in het water maar ik zat nog steeds in de ''neervalpositie''dus ging ik al liggend op de golven naar het strand en eenmaal op het land was ik dood Reageren
Jorair Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 dat ik laag over die grote rode brug vloog (afgeleid van de golgen gate) en ik knalde tegen een onzichtbare muur op, heb het nog 10 keer geprobeerd, maar knalde altijd tegen die muur aan, ik weet zeker dat ik de brug nooit geraakt heb Reageren
Yoeri55 Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Mijn raarste moment was dat ik multi player deed op de PS2 met me neef en we samen in een helikopter zo hoog mogeelijk gingen vliegen en eruit sprongen op het land en ik op de heli viel waardoor ik bleef leven Was erg grappig Y55 Reageren
ICE-Spirit Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 @ jorair: dat is een muur die dicht bij de minigun is gemaakt om cheaters die san fierro nog niet vrijgespeeld hebben, weg te houden van de minigun. Mijn raarste moment: ik had de flying cars cheat aangezet toen ik even een date wou met Michelle( cannes, in san fierro ) en ik ben dan met m'n mooiste auto ( naam, weet ik niet mèr ) tegen de wolkenkrabbers en andere grote gebouwen geklets en dan: ...... KABOEMMMM!!!!!!!!!!! Reageren
Lord of War Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Er zijn al zoveel rare momenten gebeurt bij mij. Gelukkig weet ik nog mijn 1e rare moment. Dat was toen ik met een hydra rond vloog en door een flatgebouw vloog, 5sec. na dat ik er door was gevlogen ontplofte mijn hydra. Reageren
RobertSA Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Dat ik boven op een gebouw stond en eruit viel, en niet meer kon bewegen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.