Kareem Geplaatst: 15 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2004 een vraagje? kheb op het forum ergens gelezen dat 1 uur in gta sa is 1minuut int echt.nu vroeg ik me af ,wij eten 3 keer per dag zou dat dan betekenen dat we in gta sa om de 5minuten moeten eten?? ik hoop van ni dat zou de game verstoren toch ? wat denken julie?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 15 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2004 Wat denk je zelf? Ze zouden heus wel goed nagedacht hebben hoor, in VC hoefde je ook nooit te eten, en 3 keer per dag eten hoeft niet altijd hoor, je bent bezig met missies en andere dingen die belangrijk zijn dus zou een beetje raar zijn als je 3 keer per dag MOEST eten, ik denk dat je mischien 4 keer moet eten in 7 dagen in het spel wantje moet ook nog tijd hebben voor missies enzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 15 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2004 goeie vraag mischien doen ze nu wel echte tijden gewoon 24.00 lang 1 dag, het zou iritand zijn als je dalijk om de 5 min moet gaan eten <_< ik denk trouwens dat chironu dat wel mischien zou weten aleen nu is hij weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 15 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2004 goeie vraagmischien doen ze nu wel echte tijden gewoon 24.00 lang 1 dag, het zou iritand zijn als je dalijk om de 5 min moet gaan eten <_< ik denk trouwens dat chironu dat wel mischien zou weten aleen nu is hij weg nee dan geeft hij het zelf aan als hij moet eten, door dat z'n maag gaat knorren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 15 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2004 ja,of je ziet een venstertje dat CJ moet eten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 15 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2004 Er is een balkje waarop je kan zien of je weer eten moet, heb ik ooit gelezen volgens mij. Bovendien helpt eten ervoor dat je energie hebt, dus niet veel eten, zorgt dat je niet lang snel kan rennen e.d Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 15 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2004 ik denk dat het wel niet al te vaak is hoor dat je moet eten R* zal er heus wel voor zorgen dat het niet al te irri wordt dat eet gedoe. Maar om het toch nog een beetje realistisch te houden denk ik dat je gewoon 1x per dag hoeft te eten. Dat is ook weer niet zo heel veel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 16 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2004 tja,we zien het vanzelf wel joh,en euhm,misschien moet CJ ontbijten en s'avonds eten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 16 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2004 Ik vind het eigenlijk best wel cool hoor. Na een vette drive-by, even een pizzatje halen B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 16 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2004 Ik vind het eigenlijk best wel cool hoor.Na een vette drive-by, even een pizzatje halen B) ligt eraan hoeveel geld je hebt om een pizzatje te halen he! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 16 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2004 ja anders jat je er tog een...kom op Cj is geen watje :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 16 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2004 Ik vind het eigenlijk best wel cool hoor.Na een vette drive-by, even een pizzatje halen B) ligt eraan hoeveel geld je hebt om een pizzatje te halen he! dus als je geen geld heb dan ga je dood van de honger????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 16 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2004 Ik denk dat er altijd wel wat te eten valt ander sla je iemand in ekaar steelt zijn geld en eten maar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 16 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2004 nou,dan overval je gewoon ff een bank! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 16 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2004 Als je kijkt naar de teaser site van de clucking bell chicken zie je dat een menu-tje maar $10,- gemiddeld kost nou en dat is toch zo verdient in GTA... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.