Jump to content

te snel na elkaar honger hebben in gta sa


Kareem

Recommended Posts

een vraagje? kheb op het forum ergens gelezen dat 1 uur in gta sa is 1minuut int echt.nu vroeg ik me af ,wij eten 3 keer per dag zou dat dan betekenen dat we in gta sa om de 5minuten moeten eten?? ik hoop van ni dat zou de game verstoren toch :( ?

wat denken julie??

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • liltuner

    11

  • Robin2130

    4

  • The Outlaw

    4

  • Q Dude

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat denk je zelf?

Ze zouden heus wel goed nagedacht hebben hoor, in VC hoefde je ook nooit te eten, en 3 keer per dag eten hoeft niet altijd hoor, je bent bezig met missies en andere dingen die belangrijk zijn dus zou een beetje raar zijn als je 3 keer per dag MOEST eten, ik denk dat je mischien 4 keer moet eten in 7 dagen in het spel wantje moet ook nog tijd hebben voor missies enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

goeie vraag

mischien doen ze nu wel echte tijden gewoon 24.00 lang 1 dag, het zou iritand zijn als je dalijk om de 5 min moet gaan eten <_<

ik denk trouwens dat chironu dat wel mischien zou weten ;) aleen nu is hij weg :(

nee dan geeft hij het zelf aan als hij moet eten, door dat z'n maag gaat knorren

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat het wel niet al te vaak is hoor dat je moet eten R* zal er heus wel voor zorgen dat het niet al te irri wordt dat eet gedoe. Maar om het toch nog een beetje realistisch te houden denk ik dat je gewoon 1x per dag hoeft te eten. Dat is ook weer niet zo heel veel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...