Robin2130 Geplaatst: 16 september 2004 Rapport Geplaatst: 16 september 2004 Ja dat is waar maar waar komt cocking bell chicken vandaan?? is het niet Kentucky Fried Chicken?? Reageren
The Godfather Geplaatst: 16 september 2004 Rapport Geplaatst: 16 september 2004 je doet ff een wheelie van 4 seconden en je hebt genoeg geld om te eten :lol: Reageren
liltuner Geplaatst: 16 september 2004 Rapport Geplaatst: 16 september 2004 haha,of je mept gewoon een bankovervaller neeer,of een dief en dan heb je genoeg geld om zo'n clukin' bell salad te kopen! Reageren
Q Dude Geplaatst: 16 september 2004 Rapport Geplaatst: 16 september 2004 Ja dat is waar maar waar komt cocking bell chicken vandaan?? is het niet Kentucky Fried Chicken?? Jawel alleen om het kentucky fried chicken te noemen moet R* rechten betalen aan KFC dus dan kan je beter gewoon een bedrijf verzinnen zoals ze nu hebben gedaan. Reageren
Lantyz Geplaatst: 17 september 2004 Rapport Geplaatst: 17 september 2004 Dat is bovendien veel leuker Dan kan Rockstar ook nog 's zieke humor stoppen in het verzinnen van winkelketens etc. Dat liedje van Cluckin' Bell alleen al :lol: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 17 september 2004 Rapport Geplaatst: 17 september 2004 Als je kijkt naar de teaser site van de clucking bell chicken zie je dat een menu-tje maar $10,- gemiddeld kost nou en dat is toch zo verdient in GTA... ja even een oud ommatje beroven, of een rijkelui van zijn auto en zijn geld beroven, zo gebeurd joh Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 17 september 2004 Rapport Geplaatst: 17 september 2004 Survival of the fittest haha Reageren
Robin2130 Geplaatst: 17 september 2004 Rapport Geplaatst: 17 september 2004 Cockin Bell Chicken lekker hoor, maar komt er ook een Fuckdonald's???? lijk mij ook een leuk keten :lol: Reageren
liltuner Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Geplaatst: 19 september 2004 ik denk dat de burger shot een soort van MC donalds is Reageren
Robin2130 Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Geplaatst: 19 september 2004 Dat zal wel eerder Burger King zijn dan want dat lijkt er meer op. heb je daar ook een soort van C&A? Reageren
Melchior Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Geplaatst: 19 september 2004 Even on-topic; Zou je CJ ook kunnen laten verhongeren, wat voor een filmpje zou je dan zien, is hier een honger-meter voor. Dat vraag ik me nou af. Reageren
Trax Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Geplaatst: 19 september 2004 Even on-topic; Zou je CJ ook kunnen laten verhongeren, wat voor een filmpje zou je dan zien, is hier een honger-meter voor.Dat vraag ik me nou af. Lol... CJ komt tijdens een Drive-by om het leven, niet door een kogel, maar door verhongering :lol: Lijkt me wel cool eigenlijk Reageren
[E]lmex Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Geplaatst: 19 september 2004 nou.. ik denk het niet.. ik weet het niet.. ik denk dat als je slim ben dat je voor een drive-by ff pizza gaat vreten Reageren
The Godfather Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Geplaatst: 19 september 2004 Zal waarschijnlijk wel een filmpje komen...yo before i do this mission, i gotta eat. of er komt te staan : Cj is not fit to do a mission right now, go eat something.. in die richting denk ik dat ze dat gaan oplossen Reageren
liltuner Geplaatst: 21 september 2004 Rapport Geplaatst: 21 september 2004 of dat je gerommel in je maag hoort en dat bijvoorbeeld ryder zegt,''yo nigga ya gotta eat man'' Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.