The Outlaw Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Geplaatst: 22 september 2004 of dat je gerommel in je maag hoort en dat bijvoorbeeld ryder zegt,''yo nigga ya gotta eat man'' hahhahhhaa :lol: , lache, en dat ie an ook een scheett draait(sorry ik dwaal af) maar is het niet handiger als hij zijn eigen keuken heeft, met gewoon kant en klaare maaltijden, hoef je niet steeds naar de Cluckin Bell <_< Reageren
liltuner Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Geplaatst: 22 september 2004 JA kookles maar toch als je gaat fietsen denk ik ook dat je moet eten,want je word wel moe Reageren
Eros Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Geplaatst: 22 september 2004 Was ik ook bang voor , dat je te veel moet bezig zijn met je conditie enzo ,.. dan wordt het te veel simsachtig en ik vindt dat een iritant spel :rolleyes: Reageren
liltuner Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Geplaatst: 22 september 2004 tja,sims is niet leuk nee maar ff ontopic: misschien heb je mischien een happymeal bij burger shot ofzo als jeniet veel honger hebt Reageren
Eros Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Geplaatst: 22 september 2004 Krijg je mss ook zo een speelgoedje lmao Reageren
Tim14 Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Geplaatst: 22 september 2004 tja,sims is niet leuk neemaar ff ontopic: misschien heb je mischien een happymeal bij burger shot ofzo als jeniet veel honger hebt Hahahaha :lol: dat zal zeker leuk zijn dan krijg je er ook een speeltje bij zoals een peter pan hoed :lol: het zou wel grappig zijn maar het verkloot het spel een beetje Reageren
liltuner Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Geplaatst: 22 september 2004 das waar,maar CJ heeft zekerste weten honger,kijk nar zijn buikspieren Reageren
Q Dude Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Geplaatst: 22 september 2004 bij de clucking bell chicken heb je idd een soort happy meal en je krijgt er een bob boiler pop bij Reageren
liltuner Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Geplaatst: 23 september 2004 hahahahahahaha serieus? bob boiler Reageren
Lantyz Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Geplaatst: 23 september 2004 Ja, inderdaad, een soort 'happy meal'. Maar of je dat echt kan bestellen is maar de vraag. Hoe dan ook, het is wel grappig :lol: Hier een screenshot: Reageren
liltuner Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Geplaatst: 23 september 2004 hahhaa,inderdaad het is een kip die bob broiler Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.