Jump to content

Smackdown vs. Raw 2006

Recommended Posts

Geplaatst:

Wie heeft er nou niet zin in "even" een potje Smackdown vs. Raw 2006 op de PSP? Kwestie van knopje aan, even wachten en spelen maar, zou je denken.

Niet dus. Zie hier de naakte waardheid wat betreft het snel even spelen van Smackdown vs. Raw 2006.

Hoe lang je moet wachten zeg ik niet, kijk maar lekker zelf. :puh: Ongelooflijk dat ze zulke troep verkopen...

Geplaatst:

Ik wou net zeggen, maar het werd daar ook al vertelt. Je bent allang bij je eind bestemming als je in een trein dat spel probeerd te spelen.. :schater:

Dat ze zulke spellen op de markt brengen vind ik toch wel even raar. Testen zij zelf hun spelen niet uit ofzo? Ze zien toch dat je een jaar moet wachten om een potje WWF te spelen.

Hopelijk is er niet gevogelt met het filmpje, volgens mij is het allemaal wel waar.

Bedankt dat je het met ons wilt delen Gunslinger. :puh:

Geplaatst:

Dom spel, minutenlangelaadtijd!! Zalig filmpje, zalige comment, zalig muziekje.

Da spel zou ik zowiezo niet kopen maar na dit filmpje kunnen ze het op hun buik schrijven.

En zoals Gunslinger zei:

Ongelooflijk dat ze zulke troep verkopen...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...