W3sl3y Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 (bewerkt) Het volgende bericht heb ik van Powerweb.nl: PS3 in 2007 in de States?Volgens een onderzoek van het adviesbureau Merril Lynch komt de PlayStation 3 pas in 2007 naar de Verenigde Staten. En dan te bedenken dat Europa vaak nog veel langer op nieuwe hardware moet wachten...o Reden voor het (mogelijke) uitstel zijn de hoge kosten die Sony moet maken om een PS3 in elkaar te zetten. Volgens ML kost elke console 900 dollar! Ja, dat krijg je natuurlijk als je een 'state of the art', cutting-edge, Cell Proccessor, Wi-Fi, Blue Tooth, Blu-Ray console in de markt zet. Deze onderdelen maken van de PS3 een apparaat wat superingewikkeld in elkaar zit, dat kost extra tijd... en vooral geld. Tussen de regels door is te lezen dat Sony waarschijnlijk niet wil verliezen op de PS3. Dit zou dus betekenen dat de console minimaal 900 dollar gaat kosten! Zodra het productieproces goedkoper wordt, zal Sony de prijs naar beneden bijstellen. Er is nog niks zeker, maar je kunt ervan uitgaan dat dit rapport een heel eind in de goede richting zit. We kunnen alleen maar hopen dat het allemaal wel mee zal vallen. Voor deze gast is het trouwens ook te hopen... Zijn Sony-fanboy brief kwam op de site Joystiq terecht. Is het een erge fanboy? Ja, heel erg! Dan kan de PS3 echt inpakken want zoveel geld gaat geen normale tiener betalen en het duurt nog heel lang... Sorry, laatmaar... Dit zie ik er nu bijstaan... Voor de één was het een verrassing, voor de ander zoals verwacht. De release van de PS3 zou misschien uitgesteld zijn tot 2007. Of toch niet...Gisteren kon je al lezen dat er mogelijke vertraging was voor de launch van de PS3. Volgens een onderzoek van het adviesbureau Merril Lynch zou de PS3 pas in 2007 in de VS uitkomen. Voor hardcore Sony fans niet het nieuws waar ze op zaten te wachten. Gelukkig was het bedrijf er als de kippenpest bij om dat tegen te spreken. Kei Sakaguchi, woordvoerder van Sony, maakte vandaag haarfijn duidelijk dat de PS3 als gepland dit voorjaar in Japan zal verschijnen en dus geen vertraging heeft opgelopen. Maar wanneer kunnen we het apparaat dan in Europa verwachten? Eind 2006, begin 2007, eind 2007? Snap jullie het nog? Ok, de launch mag dan steeds dichterbij komen, maar zo langzamerhand kunnen we de ps3’s niet meer door het consolebos zien. Bewerkt: 25 februari 2006 door W3sl3y Reageren
Robin2130 Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 lol mja das dan toch nog sneller dan verwacht.... maarja ze kunnen het niet maken om zo'n ding 900 euro te laten kosten. Want dan kopen de meeste toch wel de XboX 360 van microsux die toch een heel stuk goedkoper is... dus ik verwacht niet dat de PS3 900 pleuro's gaat kosten Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Ik denk ook niet dat het € 900,- gaat kosten, want dan gaat iedereen toch de XboX360 kopen vooral omdat die goedkoper is. DAn heb je jezelf al uitgeschakeld als console zijnde. Ik denk dat hij ook zo tussen de 300 en 400 euro gaat kosten, misschien nog wel minder. Reageren
X-TX Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Want dan kopen de meeste toch wel de XboX 360 van microsux die toch een heel stuk goedkoper is... Micros(ch)oft gaat inderdaad veel meer winst krijgen als zo'n stuk speelgoed €900 gaat kosten. Ik koop dan wel een Xbox en als PS3 150 Euro is verkoop ik de Xbox en koop PS3. Reageren
SamShine Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Als het wordt bevestigdt door Sony dat dit waar is koop ik een Xbox360, ik mag dan wel een ''Sony fanboy'' zijn maar zo erg komt het ook niet! Laten we hopen dat dit niet waar is en hij ''maar'' 400,- euro gaat kosten en halverwege dit jaar uitkomt Anders koop ik wel een ''Xdoos driehonderdzestig''. Reageren
dudedude Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Dan kan de PS3 echt inpakken want zoveel geld gaat geen normale tiener betalen en het duurt nog heel lang...Sorry, laatmaar... Dit zie ik er nu bijstaan... wat is dat nou weer voor bron?dat is een adviesbureau wat weten die nou weer over de ps3 Reageren
gta3 Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Ik ben fan van Sony. Dus weet er veel van. Microsoft/xbox360 kost 400euro. oke ps3 word verwacht beter dan de xbox360. dus dat betenk waarschijnlijk veel meer dan 400 euro Ik heb ook een rodel gehoord dat sony minder geld verdien dat kom er ook bij. Maar omdat microsoft alles aan het omkopen is en daarom sony minder spellen ken maken tenzij, ze veel gaan omkopen en dat kom er ook bij. Maar ze zijn ook heel laate en een laag verkop pijl dat kom er ook bij. DUS ER WORD VERWACHT MINMAAL 560 EN MAXIE 900 EURO DUS HET KEN WEL KLOPPEN.(MAAR ALS DAT ZO HEEL DOM ZIJN WANT DAT IS VOOR MIJ EEN BEETJE DE DUUR! IK HOOP 400 TOT 5OO EURO(DAT VIND IK OOK ALS VEEL GELD Reageren
Mania-92 Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Ik ben fan van Sony.Dus weet er veel van. Microsoft/xbox360 kost 400euro. oke ps3 word verwacht beter dan de xbox360. dus dat betenk waarschijnlijk veel meer dan 400 euro Ik heb ook een rodel gehoord dat sony minder geld verdien dat kom er ook bij. Maar omdat microsoft alles aan het omkopen is en daarom sony minder spellen ken maken tenzij, ze veel gaan omkopen en dat kom er ook bij. Maar ze zijn ook heel laate en een laag verkop pijl dat kom er ook bij. DUS ER WORD VERWACHT MINMAAL 560 EN MAXIE 900 EURO DUS HET KEN WEL KLOPPEN.(MAAR ALS DAT ZO HEEL DOM ZIJN WANT DAT IS VOOR MIJ EEN BEETJE DE DUUR! IK HOOP 400 TOT 5OO EURO(DAT VIND IK OOK ALS VEEL GELD Zover ik weet is SONY van de omkoop praktijken hoor. *Kijkt naar R** En de PS3 zal nooit duur worden, aangezien hij zowiezo goedkoper zal worden dan dat hij eigenlijk waard is. Dus als je alle apparatuur zelf in elkaar zet ben je nog veel meer kwijt. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Je loopt achter. Sony heeft gisteren bevestigt dat de console misschien vertraging op kan lopen. http://www.gamez.nl/web/show/id=122396/contentid=58536 Dat de PS3 900 euro gaat kosten lijkt me sterk. Sony wil graag de marktleider blijven dus dan zullen ze geen console uitbrengen die meer dan twee keer zo duur is als de belangrijkste concurrent. Aan de andere kant, als je mensen ervan wil weerhouden dat ze een 360 kopen, moet je juist gaan roepen dat jouw console niet twee keer zo duur wordt als de andere, maar in ieder geval bevestigen dat dat niet zo is en zeggen dat hij gewoon 400 dollar wordt. Reageren
gta3 Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Je loopt achter. Sony heeft gisteren bevestigt dat de console misschien vertraging op kan lopen. http://www.gamez.nl/web/show/id=122396/contentid=58536 Dat de PS3 900 euro gaat kosten lijkt me sterk. Sony wil graag de marktleider blijven dus dan zullen ze geen console uitbrengen die meer dan twee keer zo duur is als de belangrijkste concurrent. Aan de andere kant, als je mensen ervan wil weerhouden dat ze een 360 kopen, moet je juist gaan roepen dat jouw console niet twee keer zo duur wordt als de andere, maar in ieder geval bevestigen dat dat niet zo is en zeggen dat hij gewoon 400 dollar wordt. [/quote ja daar heb je wel een punt Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 nee das dik gelul!! sony weet ook wel dat ze niet kunnen concureeren met xbox 360(die dan 500 euro goedkoper zou kosten) Reageren
gta3 Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 ps3 word minsten net zo goed als de xbox360. en er word verwacht zelfs iets beter. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Qua graphics dan. Het zijn de spellen die een console goed maken. Reageren
gta3 Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 zij al voor dat u kwam met u kritik dat microsft alle omkoop. en alle gamemakers gaan dan zeker weten weer na sony Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 (bewerkt) Microsoft ownt In 2007 word XboX360 wel 250euro.. Bewerkt: 13 maart 2006 door AmsterdamBoy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.