Jump to content

PS3 in 2007 en kost 900 euro

Recommended Posts

Geplaatst:

De prijs zal wel meevallen.Ze gaan vast wel de ''Olielampen Truuk'' gebruiken. :Y Let maar op,dit was ook zo bij de PSP.

Geplaatst:

Nee geen 900 euro, Ken Kutaragi himself heeft verteld dat de PS3 voor niet minder dan 50.000 Yen over de toonbank vliegt, dat is $426,- en omgerekend in euro's €354,57.

Ben benieuwd hoeveel ie in europa gaat kosten, maar k'ga em niet kopen :{

Geplaatst:

Nou 900 euro is wel heel veel maar ik heb het er wel voor over. Ik moet en zal een PS3 hebben, dan de nieuwe GTA kopen en dan uren,uren en uren gamen :D

BTW is denk toch ook wel dat ie wel wat goedkoper zal zijn :klap:

:cya:

Geplaatst:

Ik heb het er wel voor over, koop maar eens een compleet game systeem á lá graphic 256mb en snelle cpu etc. ga zo maar verder. Dan ben je al snel meer als €1500,- kwijt. Dus helemaal niet duur voor wat het biedt. Vergeleken met de x-doos zou ik voor de prijs voor de x-doos gaan, maar dan koop ik toch weer bij de ps3 uit want die heeft betere grafics. En bovenal veel origineler/beter games. De Ps3 maakt voor mij niks uit hoe duur hij kost. Maar geloof mij maar die ps3 wordt binnen een paar weken na de release 2x zo goedkoop als de ts aangeeeft hier. Of een relevant bedrag dan.

We zien het wel.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik wist dat het het zo duur ging zijn (dat zeggen ze toch :puh: )want de PS3 is ook veel beter als de xbox360.Ik vind dat het een beetje overdreven is ,ik dacht dat het 700$ ging zijn :bonk: .

Geplaatst:

als hij meer €900,- gaat kosten

dan hoeft het van mij niet meer :N

want ik heb dat geld niet eens en dan ga ik het daaraan ook niet opmaken

want de Ps2 is ook wel goed :bonk:

maar toch wil ik hem hebben :Y

maar ik denk niet dat Sony er €900,- er voor gaan vragen :?

dat lijkt me belachelijk :-(

want €100,- erbij en je kan een tweedehans renault 25 voor kopen :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

1. PS3 kan nooit 900 euro gaan kosten.

2. Dan zouden de games 100 euro Per stukken moeten gaan kosten, want dat moet dan wel een machine zijn voor 900 euro

3. 900 euro kan nooit, want dan koopt niemand het en zullen ze verlies draaien tegen de concurentie (Nintendo en xbox)

4. Eerder heb ik gelezen dat de ps3 rond de 300-400 Gaat kosten.

5. De prijzen van de ps2 zakken dus naar de 100 of gemiddeld.

6. De zeiden ook de ps3 gaat waarschijnlijk 700 euro kosten van wege de zogenaamde blue ray disks.

Dit is dus niet waar want de blue ray disks kosten maar een paar euro duurder.

Conclusie: Onzin bericht....

En trouwens wordt het wel zo, dan verliest sony zijn klanten...

Bewerkt: door -supremecars-
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Het Amerikaanse PSM (Official Playstation Magazine) wist ons te melden dat de PS3 voor 399 dollar, 322 euro of voor 46.000 yen over de toonbank gaat. Natuurlijk is dit het zoveelste gerucht over de prijs, maar deze keer komt hij wel van het Officiele Playstation Magazine. 399 Dollar is dan wel geen rare prijs voor de PS3, maar €322 of 46.000 Yen is toch een beetje een apart bedrag. Grote kans dat de PS3 bij ons gewoon €399,- word. Zoiets heeft de Xbox 360 namelijk ook meegemaakt, waar de Core Pack in Amerika voor 299 dollar over de toonbank ging werd het hier €299,-. De Amerikanen zullen dus de goedkoopste PS3 kunnen krijgen als het echt zo gaat. Maar nogmaals is het niet meer dan een gerucht, en laten we hopen dat Sony op de E3 een echte prijs aan de PS3 zou kunnen geven.

Geplaatst:

Dat zou de dood van de PlayStation betekenen, nee zo dom is Sony niet. Ze verdienen de prijs van de hardware (consoles) toch wel terug met de software (games).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...