Fuffie Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Ik was net in san fierro maar ineens zag ik de ballas rond hangen op san fierro ik kon geen foto maken omdat ik san andereas op de ps2 heb maar ik heb wel de plaats palisades in san fierro Reageren
Cesar-Vialpando Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Ballas in SF? die heb ik alleen nog maar tijdens Pier 69 gezien. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Dat kan inderdaad, Wanneer je de missie hebt gedaan, waar je naar Marco's Bistro moet vliegen... Kunnen er op sommige plekken buiten Los Santos vijandige Gangs komen... Ook als je met een vliegtuig helemaal naar het noorden van de map vliegt, en een kwartier blijft doorvliegen, om daarna neer te storten en te verdrinken, kun je vijanden buiten Los Santon krijgen.. Dit is een ongewone Bug Reageren
X-TX Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Ja, had ik ook maar het is mijn nooit gelukt om de gangwar van hun te winnen. Er waren altijd te weinig en op het last kon ik niet op schieten en dan ja. Verlies, omdat ze niet meer komen. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 een bug, zelf heb ikem nooit gehad, enne ik ben blij daarom Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Ik heb SA al uitgespeeld en ik heb alle vijandelijke gebieden overgenomen is LS maar in SF is er nog een paars vierkantje...moet ik dan in SF een gang war beginnen? Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Ja dat zal wel, hoe kom je er eigenlijk aan????? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Maar in San Fierro heb je geen Ballas. Die heb je alleen in Los Santos. In San Fierro heb je weer de Triads. Reageren
iman Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 nee hoor in san fierro zijn zeker veel ballas bij mij was er in san fierro ook een paars vierkantje. en daar had ik een gangwar gestart.je moet alle terretory's hebbben om 100% te krijgen. dus ook in san fierro Reageren
iman Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 het kan dus gewoon geen mod zijn . misschien hebben sommige mensen dan een andere versie van gta san andreas Reageren
Svenie Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 beste iman je mag niet dubelposten zelf heb ik een groen vierkantje op men map maar je ziet het niet goed bij de bootschool in de dessert. soms lopen er wat grove street hommies (dit komt niet door die bug) het zat al van het begin in men spel,bij een andere save game heb ik die bug en heb ik paarse en gele vierkantjes in san fiero en de hunter quarry het enige probleem is dat er nooit ballasen of vagos rond lopen :s Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Ik heb SA al uitgespeeld en ik heb alle vijandelijke gebieden overgenomen is LS maar in SF is er nog een paars vierkantje...moet ik dan in SF een gang war beginnen? je bedoelt dat vierkantje bij de boatschool... zoek naar ze en maak een gangwar.. er is maar een "wave" ze lopen er wel vaak die balla`s ik heb zelf alle terretoriums ook enzo.. als je dat 4-kantje hebt dan komen er nergerns meer gamg wars Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Ja dat zal wel, hoe kom je er eigenlijk aan????? Weet niet..maar mijn vader speelt ook SA en die heeft het ook. P.S ik heb de ps2 versie Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Ja dat zal wel, hoe kom je er eigenlijk aan????? Door een vreemde glitch/bug moet je heel ver vliegen. Dan gebeurt er iets vreemd, er komen nu gebieden in San Fierro of Las Venturas. Meestal gebeurt dit na de missie Saint Marks Bistro, je moet dan een heel eind vliegen over het water. Dat truckje gaat ongeveer hetzelfde. Ik heb het even voor je opgezocht hoe het precies gaat. Je ziet het hieronder. Veel succes en plezier met de gang-wars!! Je hebt alle gebieden al? Je vondt het zo leuk dat je nog meer gebieden wilt kunnen veroveren? Je wilt ze ook buiten Los Santos? Dat kan!Ik leg het even uit: Pak een vliegtuig (ik nam de Shamal) en vlieg naar het puntje rechtsbovenin de map (rechtsboven LV) Vlieg dan, een kwartier ( onze tijd ) door. Spring er dan uit, en laat jezelf verdrinken. Nu kijk je op je kaart, en dan zijn er opeens meer gebieden. Het kan weleens mislukken, probeer het dan nog een keer, en zorg dat je steeds in dezelfde richting blijft rijden. Ik heb het ook gedaan, maar ik heb niet gesaved. Ik weet dus ook niet of het consequenties kan hebben voor je savegame, dus als je wel saved, dan is dat je eigen risico. Reageren
iman Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 ik heb wel gesaved en er was niets gebeurd . maar ik weet niet of jullie ook kunnen saven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.