MrKooKie Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Je komt overal verschillende gangs tegen, in de periode dat je geen territories hebt. Ik ben ook een keer Vagos tegen gekomen in Angel Pine. Voor de rest is dit gewoon een klein schoonheids foutje. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 ik heb wel gesaved en er was niets gebeurd . maar ik weet niet of jullie ook kunnen saven. Trax zegt duidelijk dat hij niet gesaved heeft. Als je misschien wel gesaved hebt dat het dan weg gaat. Trax weet dus niet wat er na het saven is gaan gebeuren. Reageren
iman Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 maar ik wel. >>> Door BS: Ik zou het fijn vinden als je is stopt met dit soort berichten te plaatsen. Je bent hier tevens al eerder voor gewaarschuwd<<< Reageren
nick11123 Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 hoe kan dit bij mij zit de Ballas alleen in LS maar ik heb ze allemaal overgenomen maar in SF heb ik geen een gezien alleen die andere gangs zoals de Triads en die andere clown,s Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 (bewerkt) hoe kan dit Via een glitch kun je in San Fierro of in Las Venturas gebieden krijgen om die ook te veroveren. Er lopen dan ook Ballas of Vagos members over straat en de kaart is gekleurt. Hier is de glitch uitleg: Je hebt alle gebieden al? Je vondt het zo leuk dat je nog meer gebieden wilt kunnen veroveren? Je wilt ze ook buiten Los Santos? Dat kan!Ik leg het even uit: Pak een vliegtuig (ik nam de Shamal) en vlieg naar het puntje rechtsbovenin de map (rechtsboven LV) Vlieg dan, een kwartier ( onze tijd ) door. Spring er dan uit, en laat jezelf verdrinken. Nu kijk je op je kaart, en dan zijn er opeens meer gebieden. Het kan weleens mislukken, probeer het dan nog een keer, en zorg dat je steeds in dezelfde richting blijft rijden. Ik heb het ook gedaan, maar ik heb niet gesaved. Ik weet dus ook niet of het consequenties kan hebben voor je savegame, dus als je wel saved, dan is dat je eigen risico. EDIT: Nog wat plaatjes: Bewerkt: 16 april 2006 door Ruurd31 Reageren
Rullez Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 da s raar hte was net bekent gemaakt dat de gang in sf de riva heten ik heb het allen maar mee gemaakt tijdens de missie pier 96 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Maar bij mij zijn er in alle dorpjes en steden Ballas en Vagos en OG,s Maar bij mij zijn er geen gekleurde gang gebieden. Hoe kan dat ? Reageren
ZOrange Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Neen ze komen er wel meer voor hoor! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Als je cheat, dan kan dat ook gebeuren. Dat je eens de cheat gebruikt "Jou gang neemt alle straten over", dan kan dit perongelijk blijven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.