Johan O. Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 ik heb vanmiddag een TV-Out kabel gehaalt voor me Videokaart ik zie alles perfect, alleen als ik een video afspeelt op me PC zie ik op me TV alleen zwart Kaart: XFX GeForce 6600GT 128MB DDR3 DVI AGP weet iemand hoe ik dat kan verhelpen ? B.V.D. Johan O. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 waarschijnlijk heb je een Super Video kabel gehaald en die 8erin je TV gestopt. maar meestal is daar een apart kanaal voor, bijv AV-2. maar wat ook aangeraden is dat je je beeld vanuit je pc ook naar je tv laat sturen en anders zie je idd niks, meestal kan dat d.m.v dat progje die je van dat fabrikant heb gekregen. Reageren
X-TX Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 ik heb vanmiddag een TV-Out kabel gehaalt voor me Videokaartik zie alles perfect, alleen als ik een video afspeelt op me PC zie ik op me TV alleen zwart Kaart: XFX GeForce 6600GT 128MB DDR3 DVI AGP weet iemand hoe ik dat kan verhelpen ? B.V.D. Johan O. Er is een knop voor op je toetsenbord; F4 denk ik. Dat is bij iedereen wel anders. Daarmee kun je kiezen of je; A) Beeld alleen op je computer hebt, B) Beeld alleen op TV, C) Beeld op Computer en TV. Ook heb je normaal een tool. Van Nvidia. Download de drivers daarmee kom je ook heel eind. Je kunt dan namelijk kiezen op welke scherm je alles wilt zien. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Misschien werkt deze manier: Eigenschappen voor Beeldscherm > Instellingen > Geavanceerd > GeForce 6600 Je ziet links een uitschuifbaar menu. Als het niet zichtbaar is moet je even op het venster klikken. Kies voor GeForce 6600 > Desktop Management > User Interface > Klik op het hokje voor Enable nView toolbar > Toepassen > OK. Als het goed is krijg je nu onderstaande toolbar te zien. Klik op het televisietoestel. Als het goed is, stapt de videokaart nu over naar TV output. Reageren
Johan O. Geplaatst: 25 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Please lees: ik heb vanmiddag een TV-Out kabel gehaalt voor me Videokaartik zie alles perfect, alleen als ik een video afspeelt op me PC zie ik op me TV alleen zwart Kaart: XFX GeForce 6600GT 128MB DDR3 DVI AGP weet iemand hoe ik dat kan verhelpen ? B.V.D. Johan O. ik zie alles goed alleen de video's die ik afspeel zijn zwart Reageren
Johan O. Geplaatst: 26 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 kom op!, kan niemand me helpen ? (srry voor de dubbelpost maark moet het snel verhelpen ) Reageren
Blastov Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 (bewerkt) Dit heb ik ook een keer gehad, als je filmpjes wilt kijken kan hij dit maar op een scherm laten zien, daar is een toets voor maar ik heb geen idee meer welke, mischien F4 Bewerkt: 26 februari 2006 door Blaster27 Reageren
RonaldVC Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Erg veel info geef je niet, wil je én op je pc én op je tv de video zien? Of enkel op de tv? Trouwens, heb je niet in je instellingen zoiets als dit: (zie bijlage), waar je kan kiezen waar het signaal naar toe moet? Reageren
Johan O. Geplaatst: 27 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 ik heb hem ingesteld als Kloon dus wat ik op me PC zie zie je ook op de TV; en als ik een Video afspeel met Bv Winamp heb je zo'n kader waar je de video in ziet, op me Beeldscherm zie ik de video maar op me TV zie ik in dat kader alleen zwart Reageren
RonaldVC Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Schiet me net te binnen.. Een paar jaar geleden had ik een laptop met dvdromspeler.. Ik had toen nog geen gewonen dvdspeler dus had ik hem aangesloten op mijn tv.. Ook ik had dat zwarte scherm toen ik een dvd ging kijken.. Na lang zoeken en rondgevraagd te hebben kwam er tot de conclusie dat het niet mogelijk was om op beide schermen een dvd te kijken.. Het is dus of de tv, of het beeldscherm van je pc.. Waarom, weet ik niet. Maar ik weet wel dat ik het niet voor elkaar kreeg om op beide schermen een dvd te kijken.... Reageren
Johan O. Geplaatst: 27 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 dus wat ik moet doen is simpel: ipv kloon gewoon 1 beeldscherm maar dan op de TV ipv kloon ? ik zal het zsm proberen ik edit me bericht (of post een nieuwe) als ik resultaten heb. Reageren
Johan O. Geplaatst: 3 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 het werkt! ik kan nu video's kijken op me TV! alleen kan hij maar max op 1024x768 ipv op me Monitor 1600x1200 maar de video's zijn dan ook van betere kwaliteit, nu heb ik een andere vraag: weet iemand dat je PC vanzelf detecteerd dat je TV een Breedbeeld is en dat je Resolutie dan op 16:9 komt I.P.V. 4:3 ? (geen zin om te testen, breedbeeld staat beneden ) Reageren
Johan O. Geplaatst: 8 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 niemand kijkt naar mijn topics :N maar als ik hem dus op me breedbeeld aansluit, krijg ik grote balken bovenaan en aan de zijkant weet iemand hoe ik het kan verhelpen ? Reageren
Matiscus Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Gelieve niet te tripleposten. Als iemand weet wat je moet doen zullen ze jou wel helpen. Je kan dat bij een PC niet instellen. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Volgens mij kan je in de dvd-viewer (programma waarmee je dvd's op de pc bekijkt) instellen welke tv je hebt aangesloten.. Is het niet daar dan moet je even kijken bij de instellingen van je grafische kaart (zie bijlage). De meest bekende instellingen zijn: 4:3, staat voor normale televisie 16:9, staat voor breedbeeld 2.35:1, staat ook voor breedbeeld Kijk even rond in het programma, er moet in de instellingen iets zijn waar je dat kan instellen.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.