Samurai Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 (bewerkt) Is er een progamma waarmee je tvzenders zoals één en vtm kan zien?4 (niet via een videokaart maar een progamma) Een trial is ook best. Bewerkt: 25 februari 2006 door Samurai Reageren
RonaldVC Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Ik begrijp het niet zo goed.. Je hebt toch bij je tv-kaart een tuner zitten? Daar kan je toch gewoon mee tv kijken? Reageren
Robin2130 Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Ik denk dat ie dat niet heeft, anders zal je zoiets toch niet vragen? maar als je geen TV kaart heb, zal je er 1 aan moeten schaffen. anders is het niet mogelijk om TV te kijken via je PC Reageren
Jorge_F Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Ja die is er wel, alleen ik ben vergeten hoe dat heet. Al betwijfel ik of het net zo goed werkt als een tv kaart. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 dat denk ik niet, dan zou het via streams gaan denk ik, dat ken nooit zo goed zijn als een TV kaart Dus ik adviseer nog steeds een mooie TV kaart in je PC Reageren
X-TX Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Je zult dan wel paar zenders kunnen bekijken die zich open stellen voor streaming op het internet. Maar als je alle Nederlands kanalen zo als NL1, 2 en 3 of de Jetix wilt zien heb je echt wel een TV-Kaart nodig. Voor €20,- heb je redelijke kaart. Reageren
Samurai Geplaatst: 27 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Oke, dat wordt dus zo een kaart halen. Reageren
Yohan Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Om in geest van dit topic te blijven... Ik overweeg om in me nieuwe PC ook een TV kaart te stoppen, en hoor dat ze niet zo heel duur zijn, nou vroeg ik me af is een TVkaart alles wat je nodig hebt of heb je nog meer (duurdere) spullen nodig ? Reageren
Argon Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Nee dat is echt alles, teminste als er zo'n programa bijzit (ik raad je compro aan) Reageren
Rulem Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 indien je al nero 6 of hoger hebt zit daar nero home bij, dit is ook een programma om tv te kijken! Reageren
Argon Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 (bewerkt) Huh, ik heb nero6 en vind het niet hoor. Noemt het niet nero media home? Bewerkt: 4 maart 2006 door juuldr Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Alleen nero 7 heeft nero home nog maar Reageren
Matiscus Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Als je TV wilt kijken op je pc moet je over een zware grafische kaart bezitten met TV ingang of een TV-kaart. Tenzij je TV hebt via satteliet. Maar dat lijkt me onlogisch. Anders is het helaas niet mogelijk om TV te kijken op je pc. En een Videomate TV kaart zijn echt goede kaarten. (heb ik zelf ook zo een). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.