Jump to content

Tv zenders progamma

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Is er een progamma waarmee je tvzenders zoals één en vtm kan zien?4

(niet via een videokaart maar een progamma)

Een trial is ook best. :D

Bewerkt: door Samurai
Geplaatst:

Ik begrijp het niet zo goed.. Je hebt toch bij je tv-kaart een tuner zitten? Daar kan je toch gewoon mee tv kijken?

Geplaatst:

Ik denk dat ie dat niet heeft, anders zal je zoiets toch niet vragen? :?

maar als je geen TV kaart heb, zal je er 1 aan moeten schaffen. anders is het niet mogelijk om TV te kijken via je PC

Geplaatst:

dat denk ik niet, dan zou het via streams gaan denk ik, dat ken nooit zo goed zijn als een TV kaart

Dus ik adviseer nog steeds een mooie TV kaart in je PC

Geplaatst:

Je zult dan wel paar zenders kunnen bekijken die zich open stellen voor streaming op het internet. Maar als je alle Nederlands kanalen zo als NL1, 2 en 3 of de Jetix wilt zien heb je echt wel een TV-Kaart nodig. Voor €20,- heb je redelijke kaart.

Geplaatst:

Om in geest van dit topic te blijven...

Ik overweeg om in me nieuwe PC ook een TV kaart te stoppen, en hoor dat ze niet zo heel duur zijn, nou vroeg ik me af is een TVkaart alles wat je nodig hebt of heb je nog meer (duurdere) spullen nodig ?

Geplaatst: (bewerkt)

Huh, ik heb nero6 en vind het niet hoor.

Noemt het niet nero media home?

Bewerkt: door juuldr
Geplaatst:

Als je TV wilt kijken op je pc moet je over een zware grafische kaart bezitten met TV ingang of een TV-kaart.

Tenzij je TV hebt via satteliet. Maar dat lijkt me onlogisch. Anders is het helaas niet mogelijk om TV te kijken op je pc. En een Videomate TV kaart zijn echt goede kaarten. (heb ik zelf ook zo een).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...