Samurai Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Hoe zet ik Internet op mijn laptop? Niet draadloos Reageren
Gunslinger Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Indien nodig, de cd die je bij je internet pakket kreeg installeren op je laptop. Dat moet zonder problemen gaan, als je alle nodige gegevens bij de hand hebt. De kabel stop je in de poort die wel wat weg heeft van een USB-poort. Maar in plaats van het USB-logo (zie onderin deze post) zie je een logo met drie blokjes. De poort zelf is net als een USB-poort, maar dan met een rechtblokje bovenin. Je zult de hem wel herkennen als je het connectieblokje van de internetkabel ziet. Mocht je zo'n kabel niet hebben; ze zijn onder andere te koop ik elke goede doe-het-zelf-computerzaak, net als connectieblokjes die je aan het eind van de kabel vastmaakt. Het USB logo: >>> Door Gunslinger: Voorlopig blijft dit topic in Software staan, totdat duidelijk is of de aard van het probleem bij software of hardware ligt.<<< Reageren
Samurai Geplaatst: 3 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Ik heb de UTP kabel eringestoken, maar op mijn laptop staat er bij mijn LAN-verbinding: ofwel: Beperkte of geen verbinding ofwel: Netwerkadres te verkrijgen, met... Hoe los ik dit op Reageren
T@rget Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Als je een router hebt moet je de handlijding goed door lezen daar staat hoe je elke PC/Laptop in het netwerk in stelt als je geen router hebt kun je je internet verbinding niet delen Reageren
Samurai Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Het is opgelost, de modem stond geconfigureerd op 1 ip, en daardoor kon ik niet surfen op men laptop, maar probleem is opgelost, slotje mag erop Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.