Mike Toreno Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 hey, ik zit op 99,47% en ik moet dus nog maar 1 ding doen om 100% te krijgen. nu had ik nog eens op de checklist gekeken en daaruit bleek dat ik alleen nog maar de courier in las venturas moet doen, maar ik kan hem nergens vinden in las venturas, wie weet waar ie zit?? Reageren
Axon Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Bij 1 van de 3 burger kings staat een scooter, spring daarop, en dat is courier Reageren
Cesar-Vialpando Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Bij 1 van de 3 burger kings staat een scooter, spring daarop, en dat is courier Om preciezer te zijn, de Burger Shot tegenover de Pay 'n Spray in Las Venturas Reageren
Mike Toreno Geplaatst: 25 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 oke, bedankt. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Bij 1 van de 3 burger kings staat een scooter, spring daarop, en dat is courier Om preciezer te zijn, de Burger Shot tegenover de Pay 'n Spray in Las Venturas Toevallig had ik nog een kaartje achter de hand. Ik hoop dat ik neit te laat ben. Naast de Burgershot staat een Pizzaboy (Pizza-brommertje). Als je daarop stapt begint de timer te lopen en kun je de pakketjes afleveren. Dat kaartje is een klein stukje van het midden van Las Venturas. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.