Toni Caprioni Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 (bewerkt) Regels: Je moet een beschrijving maken, het maakt niet uit wat als het maar gaat over: Voorbeelden!!!!: - wat voor missies (stealth, kill, race, vlieg) - wat voor genre (sport, vecht enz.) - waar het afspeelt (L.A., San Francisco, stranden, oorlogsomgevingen, Frankrijk, huis van je schoonmoeder) de rest mag je zelf bedenken als deze DRIE punten er in zitten. Mijn beschrijving: - versiermissies (de vrouwen) waarin je moet racen - Race - op verschillende zonnige stranden Bewerkt: 25 februari 2006 door Thomas Crown
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 *BUMP* Sorry dat ik dit topic bump, maar het lijkt me wel een leuk topic dus ik snap niet waarom het wordt genegeert.. Nou niet dat ik het antwoord op die vraag weet, want ik ben niet zo bekend met Racegames. Need for Speed: Carbon?? <Das 1 van da weinige die ik ken... :$ >
NilsHolgersson Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Nee, ik denk Test Drive Unlimited.
Carl_Johnson2 Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Er bestaat al een Gamequiz: Deze hier.
Recommended Posts