Grove St. Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 He, ik wil graag een plaatje hebben wat zo eruit moet zien: en dan Goldenspy erin bij het zwarte hok Wie weet: hoe, waar etc. het moet? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 (bewerkt) Dat zou je met Photoshop kunnen doen ... Dat erin plaatsen ... Een ander persoon met meer PS ervaring dan mij kan dat beter uitleggen. zoals : ~<GizmO<~ of Froodooo ! Bewerkt: 1 maart 2006 door .Tales. Reageren
Grove St. Geplaatst: 25 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 (bewerkt) dat zou je met Photoshop kunnen doen ... dat erin plaatsen ... een ander persoon met meer PS ervaring dan mij kan dat beter uitleggen zoals : ~<GizmO<~ of Froodooo ! Oke, ik zal het ze vragen... heeft iemand anders ps en die het zou willen doen? PS: ik zie hetzelfde bij andere sites... is het een standaard progje of formule of code? Bewerkt: 25 februari 2006 door Grove St. Reageren
Dizzee Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Ik kan het wel doen, het is zeker niet moeilijk. Op welk plaatje wil je het hebben? Reageren
Grove St. Geplaatst: 25 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Deze: klik Deze: Deze: Deze: Deze: Deze: Als je tijd hebt Graag eronder: Deze afbeelding komt van: Goldenspy.nl.tt Reageren
W1ckeD Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Je kan op een hele zooi foto's tegelijk een © zetten met het programma: Arles. Bij: Google intypen: Arles download Daar kan je dat mee! Reageren
Dizzee Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Klaar! Op de thumbnails klikken voor een grotere versie. Reageren
Grove St. Geplaatst: 25 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 hartelijk bedankt Dizzee! ik zal ze goed gebruiken Reageren
Ewoud Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Jij steelt plaatjes van een andere site. Knipt er een stukje af en plaats je eigen copywrite. Dit is verboden je schendt copywrite wat wettelijk strafbaar is! Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Jij steelt plaatjes van een andere site. Knipt er een stukje af en plaats je eigen copywrite. Dit is verboden je schendt copywrite wat wettelijk strafbaar is! Inderdaad maar zelf trek ik me daar niet veel aan Reageren
Grove St. Geplaatst: 1 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Jij steelt plaatjes van een andere site. Knipt er een stukje af en plaats je eigen copywrite. Dit is verboden je schendt copywrite wat wettelijk strafbaar is! Inderdaad maar zelf trek ik me daar niet veel aan Niet als je een bron erbij zet..... bijv. : Bron: www. .nl En ik weet zeker dat iedereen dat gedaan heeft... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.