colalie Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Hoi Weet iemand hoe je een skimmer vanaf het water laat opstijgen? Alvast bedankt. Groetjes Colalie. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Tuurlijk kan ik dat wel even uitleggen. Zorg dat je veel ruimte hebt, en neem een lange aanloop. Druk nu de Analog stick naar beneden en je stijgt op. Dan zak je weer wat, en dan druk je weer de Analog stick naar beneden. Veel succes. Reageren
colalie Geplaatst: 26 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Het lukt nog steeds niet. En ik heb san andreas voor de pc. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Hmmz Wat General Lee al zeg zorg dat je veel ruimte heb. En neem een aanloop en druk op S. Dat moet helpen. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Het lukt nog steeds niet. En ik heb san andreas voor de pc. Probeer eerst veel vaart te maken op het water. Als je dan al heel wat snelheid hebt gemaakt zal het vliegtuigje een beetje boven het water komen. Druk nu op "pijltje naar beneden". Nu kom je omhoog en kun je vliegen. Doe ook nog eens de eerste 2 oefeningen van de vliegschool. Daar leer je precies hoe alles werkt Reageren
colalie Geplaatst: 26 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Ik heb de twee oefeningen gedaan maar de Skimmer gaat niet snel genoeg. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Ik heb de twee oefeningen gedaan maar de Skimmer gaat niet snel genoeg. Probeer eens op een heel groot stuk water alleen maar de toets W in te drukken. Stuur af en toe bij met Q & E. Als je heel lang dat doet krijg je veel snelheid, hij zal vanzelf opstijgen. Als hij dan een klein beetje is opgestegen heb je genoeg sneldheid en kun je wel opstijgen door op "pijltje naar onder" in te drukken. Probeer eerst hoog te komen en daarna kun je alle kanten opvliegen. Reageren
colalie Geplaatst: 26 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 (bewerkt) Oke,Ik zal het proberen. Bedankt Ruud31 Edit:Het lukt nog steeds niet. Hij gaat nog steeds niet snel genoeg. Bewerkt: 26 februari 2006 door colalie Reageren
Moonbeam Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 probeer anders pijltje naar voren ingedrukt te houden, mischien heb je niet de standaard controls. Reageren
colalie Geplaatst: 26 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Ik heb wel de standaard controls alleen die Skimmer gaat niet snel genoeg. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 (bewerkt) Mischien moet je de controls juist veranderen, ik heb bijv. de missie "new model army" supervaak opnieuw gedaan omdat de computer zij dat ik een control moest gebruiken die helemaal niet klopt. Als het echt niet aan de controls ligt kan het mischien zijn dat je iets fout gemod hebt ofzo, in dat geval kun je het best de originele bestanden Hier downloaden en de "oude" vervangen Bewerkt: 26 februari 2006 door Moonbeam Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.