trio Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 k'eb e groot probleem. van die missie van dat huis in de fik te steken en die girl naar huis te brengen (los santos, ben de naam vergeten :$ ) kheb aar thuis gebracht, ze zegt dan, catch you later cj en dan kan ik niets meer doen, ik duw op iedere toets het blijft een gewoon scherm. de wagen staat stil, net of het spel blokkeert. maar de wagens op de achtergrond blijven rijden weet hier iemand hoe dat komt? ps. ik gebruik cheats, komt het toevallig daardoor? grtz, trio Reageren
Svenie Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 (bewerkt) ik denk niet dat het aan je cheats ligt heb je de missie al eens opnieuw geprobeerd want ik heb ook al eens een missie gehad die vastliep en ik probeerde het opnieuw en het lukte succes edit:de missie noemt trouwens Burning Desire Bewerkt: 25 februari 2006 door svenie Reageren
X-TX Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Dat is heel bekend probleem, een bug in het spel. Er was een oplossing voor die ik ben vergeten. Op PS2 was dat ook zo. Heel veel hadden dat. Reageren
trio Geplaatst: 26 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 ja, ik heb et al een stuk of 5 keer opnieuw gedaan, steeds hetzelfde probleem :'( weet echt niemand wat te doen???? of waaraan het licht? moet ik SA mss opnieuw installeren of opnieuw spelen zonder cheats? help me plz Reageren
trio Geplaatst: 26 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 ja, ik trg é keb een vraagske, wat is eigenlijk een 'bug'? en ben je zeker dat het daar aan ligt? ps. ik gebruik de cheat van onijndig gezondheid, kan het daar niet aan liggen??? grtz, trio Reageren
Giorgo Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 (bewerkt) Een Bug in het spel is een fout in het spel. Zoals dat je door een muur kan lopen of je auto valt door de grond. Daarnaast heb je nog een Glitch, dat is eigenlijk het spel manipuilen. Bijvoorbeeld als je op een fiets achteruit trapt en dan vooruit sprint smelt je lichaam. Dan heb je nog een Easter Eggs: dat is een geintje of een verwijzing. Bijvoorbeeld: een verwijzing naar Claude van GTA 3. Mijn raad is : Begin best gewoon opnieuw : Burning Desire is niet zo heel ver. Probeer opnieuw of download een Savegame tot die missie. Speel de missie en gebruik dan pas cheats. k hoop dat het lukt, Giorgo. Edit: Maar doe in het vervolg geen Dubbelpost, dat zijn 2 posts onder elkaar. Bewerkt: 26 februari 2006 door Giorgo Reageren
trio Geplaatst: 26 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Giorgo Geplaatst 26 Feb 2006, 15:18:27 Een Bug in het spel is een fout in het spel. Zoals dat je door een muur kan lopen of je auto valt door de grond. Daarnaast heb je nog een Glitch, dat is eigenlijk het spel manipuilen. Bijvoorbeeld als je op een fiets achteruit trapt en dan vooruit sprint smelt je lichaam. Dan heb je nog een Easter Eggs: dat is een geintje of een verwijzing. Bijvoorbeeld: een verwijzing naar Claude van GTA 3. Mijn raad is : Begin best gewoon opnieuw : Burning Desire is niet zo heel ver. Probeer opnieuw of download een Savegame tot die missie. Speel de missie en gebruik dan pas cheats. k hoop dat het lukt, Giorgo. Edit: Maar doe in het vervolg geen Dubbelpost, dat zijn 2 posts onder elkaar. OK echt bedankt voor de hulp grtz, trio Reageren
ikt Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Je kan ook de zelfmoord-cheat doen, dan ben je er niet meer. Ik had dit ook een keer met Catelina (of hoe ze ook mag heten ) Reageren
X-TX Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Gewoon geen cheats gebruiken. Ik had het probleem niet toen ik het spel speelde en ik heb het tot 100% zonder cheats gedaan. Dat wil niet zeggen dat je nooit in problemen komt omdat er een fout in het spel zit. Want soms moest ik ook een missie overdoen omdat mijn PS2 vastliep of iets dergelijks. Ik raad cheaten echt af. Nergens voor nodig. De kans op fouten is zo echt wel kleiner. Reageren
ikt Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Hij cheat al dus 1 cheat meer of minder maakt toch niks uit ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.