Jump to content

Surround aansluiten ?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben vandaag naar de computerbeurs geweest en heb daar een surround aangeslagen voor 40€ van 600W. en ik weet niet goed hoe ik hem moet aansluiten ... Ik ga als volgt te werk.

1. Ik steek vanachter in m'n tv 1 van de bijgeleverde kabeltjes zo wit en rood die doe ik achter de kast omhoog en steek ze vanachter bij dat subwoofer gedoe er in bij input, zo zijn er nog 4 andere ingangen 2x wit en 2x rood.

2. ik steek da bruine uitgangen van da boxen in de juiste ingangen ook vanachter bij dat subwoofer gedoe.

en dan heb ik de volgende problemen

1. Alleen de voorste boxen werken, de achterste en de subwoofer niet.

2. als ik de rood, wit uitgangen 1 plaats naar onder opschuif werken alleen de achterste boxen.

3. als ik ze nog eens naar onder doe werkt alleen de subwoofer.

Hoe kan ik voor,achter en subwoofer tegelijk laten werken ???

GOED NIEUWS MENSEN...

Na een tijdje prutsen heb ik de rode en de witte stekker in de inputs gestoken onder die 6 andere en de schakelaar vanachter op tv gezet en nu werken alle boksen 8) ik moet alleen nog eens testen op surround nu...

Bewerkt: door meetlat
welk moederbord / geluidskaart heb je

Het ging hier om een TV maar zo te horen heeft meetlat het probleem al opgelost.

Bewerkt: door Mania-92
Geplaatst:

Rofl :schater: .

Mania-92 heeft Meetlat met Juuldr verward.

Daardoor zegt meetlat van ''Wat heeft juuldr opgelost''. Omdat Meetlat het zelf al opgelost had.

En nou zeg jij waarom jou naam daar staat :clown:

Mania-92 zei dat juuldr het probleem zijn probleem al had opgelost, maar het was meetlat die een probleem had. En meetlat vraagt zich nu even af waarom Mania-92 zegt dat juuldr zijn probleem heeft opgelost...

Edit: Zie ook bij mijn goeie vriend Kraay. :cab::D

Bewerkt: door Dri3s
Geplaatst:

man man man, Ik heb gisteren voor het eerst me surround kunnen testen ouders waren weg en ik dacht wat zijn nou goeie THX films, Natuurlijk star wars omdat de maker rvan ook de uitvinder is van THX dus ik spelen maar en de buren kwamen al klagen dat het te hard trilde :D:bier: kvind het een goeie aankoop.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...