Jump to content

millis

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ze is nooit thuis nee ook niet om 12.00 of 22.00 daarna of dervoor nee ik heb er ook niet vermoordt want anders zou ik die kaart hebben ja er staat een hartje en ik ben ook bij het goeie huis ik maak rondjes rond het huis en soms blijf ik kijken maar het helpt niet ze belt ook niet naar me wat doe ik toch verkeerd wat kan ik allemaal doen ik heb 1 keer met haar gedaait maar daarna niet meer oja ik heb haar bloemen gegeven...of was het een vibrator mja ik weet het niet meer maar ja ze was wel gelukkig maar nu wilt ze niet meer daten WAT MOET IK DOEN :sigaar:

Bewerkt: door thedarklord100
Geplaatst:

Nou een optie is om een paar keer te saven en dan weer terug naar dat huis te gaan.

Ik had namelijk eerst ook dit probleem, en toen ik een paar keer gesaved had was ze er weer.

Ik hoop dat dit voor jou ook lukt.

Geplaatst:

Hier een quote van PatrickW uit een ander topic. Misschien helpt dit wel...

Ik heb ook een hele tijd problemen gehad om millie thuis aan te treffen. Op een gegeven moment heb ik toen eerst de missies "Black project" en "Green goo" ( Van "the truth" op de het verlaten vliegveld ).

Toen ik doe gehaald had, was millie plotseling wel thuis..

Ik weet niet zeker of er veband is, maar je kunt in ieder geval proberen om die twee missies eerst te doen, als je dat nog niet gedaan had.

Geplaatst: (bewerkt)

ik vind het fijn dat je het opgezocht :bier: hebt maar ik heb ze al lang gedaan :sigaar:

dizzee je bent bijna jaarig gefelisiteerd :puh:

Bewerkt: door thedarklord100
Geplaatst:

Ik had het ook(maar er was geen hartje op de map :? ) maar men neefje was aant logeren bij mij en had SA gespeelt en had haar vermoord! :ch::duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...