Sunray Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 (bewerkt) ze is nooit thuis nee ook niet om 12.00 of 22.00 daarna of dervoor nee ik heb er ook niet vermoordt want anders zou ik die kaart hebben ja er staat een hartje en ik ben ook bij het goeie huis ik maak rondjes rond het huis en soms blijf ik kijken maar het helpt niet ze belt ook niet naar me wat doe ik toch verkeerd wat kan ik allemaal doen ik heb 1 keer met haar gedaait maar daarna niet meer oja ik heb haar bloemen gegeven...of was het een vibrator mja ik weet het niet meer maar ja ze was wel gelukkig maar nu wilt ze niet meer daten WAT MOET IK DOEN Bewerkt: 25 februari 2006 door thedarklord100 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Nou een optie is om een paar keer te saven en dan weer terug naar dat huis te gaan. Ik had namelijk eerst ook dit probleem, en toen ik een paar keer gesaved had was ze er weer. Ik hoop dat dit voor jou ook lukt. Reageren
Dizzee Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Hier een quote van PatrickW uit een ander topic. Misschien helpt dit wel... Ik heb ook een hele tijd problemen gehad om millie thuis aan te treffen. Op een gegeven moment heb ik toen eerst de missies "Black project" en "Green goo" ( Van "the truth" op de het verlaten vliegveld ).Toen ik doe gehaald had, was millie plotseling wel thuis.. Ik weet niet zeker of er veband is, maar je kunt in ieder geval proberen om die twee missies eerst te doen, als je dat nog niet gedaan had. Reageren
Sunray Geplaatst: 25 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 (bewerkt) ik vind het fijn dat je het opgezocht hebt maar ik heb ze al lang gedaan dizzee je bent bijna jaarig gefelisiteerd Bewerkt: 25 februari 2006 door thedarklord100 Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Ik had het ook(maar er was geen hartje op de map ) maar men neefje was aant logeren bij mij en had SA gespeelt en had haar vermoord! Reageren
KillerR Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Dan komt ze inderdaad nooit meer terug Reageren
Sunray Geplaatst: 26 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 het is me gelukt ze was thuis en ik heb haar verwend jongens dank je Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 millie is thuis TUSSEN 02:00 tot 10:00 en TUSSEN 14:00 en 18:00 !! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.