Giorgo Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 (bewerkt) Onderwerp: Natuur,sterren, nacht..... Iets gezelligs van Real Life. Soort Design: Plaatje ?? Size Design: Max 500x400 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Z.S.M Edit: Sorry echt niet gezien. Kan Slimm,Levi of een admin dit verplaatsen naar Graphics --> Battles en Contests >>> Door GTA-Sheep: Ik val onder geen enkele categorie die hierboven staat, maar heb het wel verplaatst <<< >>>> Door Giorgo : Je bent toch een beetje een Mod en een beetje een Admin . Maar bedankt voor het te verplaatsen Danny. <<<< edit : iK DOE WEL EEN ANDERE. Bewerkt: 8 maart 2006 door Giorgo
Goliat Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Het is een beetje laat maar ik wil wel
Giorgo Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Ok, dat is goed voor mij. Je mag hem inleveren wanneer hij klaar is.
Ferre Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Goliat je mag geen 2 battle's tegelijk doen. Je bent eerder met een eigen begonnen dus deze moet nog een paar dagen wachten.
SamShine Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 (bewerkt) *bump* Als je het niet erg vind, wil ik wel! Ik begin alvast met maken, als ik klaar ben edit ik mijn post! Ik ben klaar! Giorgo, als je nog wilt post je signature ff, anders laten we dit topic voor wat het is en is deze batle onbeslist! Big-Loser Bewerkt: 5 maart 2006 door Big-Loser
Backsmash Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 ik denk dat je een andere sig zal moeten maken. het onderwerp is sterren, nacht enzo real life. zo'n mooie vrouw :$ vind ik niet echt real life.
SamShine Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 (bewerkt) @ Backsmash; Het is toch een Real Life vrouw? EDIT: Al moet ik wel toegeven dat ze nogag gemaakt is ja Bewerkt: 5 maart 2006 door Big-Loser
Goliat Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Ik denk niet dat dit is wat giorgo bedoelde
Giorgo Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Neen Alhoewel het een erg mooi meisje is. Maar ik bedoel meer iets a ls fotomanipulatie. Daarmee bedoel ik dat je bv. een plaatje van de hemel neemt en er dan sterren aan toevoegt en belichtingseffecten enz... Een standaard plaatje mooier maken zegmaar.
SamShine Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Ow sorry, daar heb ik geen verstand van Iemand anders zou moetne
.Levi. Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Giorgo het is niet de bedoeling om gewoon even een andere topic aan te maken voor een battle, dat kun je ook gewoon in dit topic doen, alleen verzin je een nieuw thema. De volgende keer worden je andere topics gewoon gesloten. Topic closed!
Recommended Posts