Big Boss Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 (bewerkt) Dus als ik het goed begrijp moet er op de memorystick een map CHEATS staan, en in die map moet je (een kopie van) KLADBLOK plaatsen, en in dat kladblok de codes voor de map? EDIT Heb het al gevonden in ander topic: CheatDevice, Onderste pagina--> go to cheat maker. Bewerkt: 6 maart 2006 door Big Boss Reageren
maarte41 Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Ja en de map activeer je door bij de cheatdevice helemaal naar onder te gaan en daar stuntpark aan te zetten. Reageren
maarte41 Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Ik heb een nieuwe mod gemaakt. Hierdoor komt er een stunt op de luchthaven. De code kan je hier vinden. Reageren
DaBeast Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Meld je hier aan om mee te werken aan de mod. Maar voor alleer je mag meedoen moet je eerst laten zien wat je waart bent. Je moet hier 2 Screens posten van een gebouw of iets anders dat je gemaakt hebt in 3dsmax OF Zmodeler. En dan nog 2 screens ingame. Ik kan nooit zo van die vloeiende rams/jumps maken. Hoe doe je dat? Greetz Reageren
Samurai Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Met de object creater die in Gta: lcs cheatdevice zit. Reageren
DaBeast Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Doe ik ook, aleen heb ik van die scokkerige ramps enzo . Greetz Reageren
maarte41 Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2006 (bewerkt) Je moet er voor zorgen dat er geen ruimte is tussen de 2 platen en het beste is dat ze een beetje in elkaar zitten. Bij een hobbel zet ik de topjes van de platen altijd kruisend met maar een paar millimeter vanboven zodat je er niets van merkt als je erover rijdt. Voor sommige stukken heb je wel een minuut per plaat nodig om hem helemaal perfect op zijn plaats te krijgen. Met dit programmatje kan je perfecte objecten maken. KLIK Bewerkt: 12 april 2006 door maarte41 Reageren
maarte41 Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Ik heb mijn stunt op het vliegveld wat verbeterd. Er zijn nu een looping en 2 quarter pipes bijgekomen. Er wordt ook een Hellenbach GT gespawnd vlak bij de stunt. Code ------------------------------------------------------- Mijn nieuwste mod is een huis tegenover dat van Salvatore Leone. Er zijn verschillende kamers met meubels en 1 kamer met wapens aan de muur. Er wordt ook een Hotrod in het huis gespawnd. Code Reageren
Dogwatch Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Damn die is zeker niet verkeerd gemaakt, vooral die van dat huisje egt top! Reageren
maarte41 Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2006 (bewerkt) Ik heb nog iets nieuws gemaakt. Het is geen map, maar het verandert het spel wel. Door deze mod zijn er 7 camera's verspreid over Liberty city. Hierdoor kun je ze toch krijgen. Dit is een kaartje van waar ze liggen. En dit is de code. KLIK --------------------------------------- Ik heb wat sites met programma's om lcs te modden in de eerste post gezet. Bewerkt: 14 april 2006 door maarte41 Reageren
ASPHALT Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 ik heb zo al een camera zonder codes Reageren
Big Boss Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 (bewerkt) Damn, dat ziet er goed uit, vooral dat huis. Maar hoe zet je eigenlijk een auto in je map? Met 'Setfloat' ofzoiets? Edit: Thanks! Bewerkt: 18 april 2006 door Big Boss Reageren
maarte41 Geplaatst: 18 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2006 (bewerkt) Auto's kun je in je map zetten met deze code. #cheat Hellenbach GT setchar(0x08E4E9C0, 185); setfloat(0x08E4E9C4, -1005.63, -914.65, 13.13); #cheat Hellenbach GT De naam verander je in de naam van de auto die in het spel komt. Als de auto er vanzelf moet komen als je de map aanzet, laat je dit gewoon weg. setchar(0x08E4E9C0, 185); De 185 verander je in het nummer dat de auto heeft als je er één wil spawnen met de cheatdevice. setfloat(0x08E4E9C4, -1005.63, -914.65, 13.13); Hier verander je de coördinaten. EDIT: het staat nu ook in de tutorial om maps te maken. Bewerkt: 18 april 2006 door maarte41 Reageren
ASPHALT Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 --big bump-- hoeveel wagens kun je laten spawnen ik heb er een keer drie in gezet en er deet er maar eentje van ik wil namelijk ook mappen gaan maken Reageren
maarte41 Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Volgens mij kan je zoveel wagens laten spawnen als je maar wilt. Je moet er alleen niet te veel in dezelfde buurt zetten, anders gaat het volgens mij trager lopen. Dat er bij jou maar 1 auto staat komt waarschijnlijk door het spel. Als je even uit de buurt gaat en je komt terug zullen ze er wel staan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.