Kliniboy Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Hallo, IK vind maar niet hoe je GTA SA in 2player mode kunt krijgen kan iemand me helpen? Grtz kliniboy Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Hallo,IK vind maar niet hoe je GTA SA in 2player mode kunt krijgen kan iemand me helpen? Grtz kliniboy Hej Kliniboy, welkom op het forum . De 2 player mode kun je alleen op de PS2 en XboX doen. Je moet dan in een speciaal ding lopen dn je kunt dan 2 player mode starten. Op deze (klik) kaart staat allemaal bolletjes. Bij deze bolletjes kun je 2 player mode starten. Veel plezier en succes! Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Nog een tip, als je dat icoontje bereikt moet je de tweede controller een toets intikken. Daarna kun je een character bij de tweede player uitkiezen. Reageren
Dago58x Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Als je een vriendinnetje heeft staat dat icontje ook Dan kun je geen ander charackter kiezen alleen je vriendin Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.