meetlat Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Ik heb iets heel irritant als ik windows aanzet namelijk dat er een hoop tijd in beslag wordt genomen door bijvoorbeeld winzip die mee opstart en ook de map hystorie van nero 7 Hoe kan ik er voor zorgen dat deze programma's niet meer mee opstarten in 't begin ? Reageren
Yohan Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Ga naar start >> alle programmas >> opstarten >> open die map En haal de snelkoppelingen eruit waarvan je niet wil dat de programmas openen wanneer je Windows opstart.. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 je kan om te beginnent volgende doen, Start>Uitvoeren en dan msconfig typen dan zie je een tabblad opstarten, daar staat een lijst welke programma's bij het opstarten ook gelijk laden. vink in jouw geval die programma's die bij jou laden uit en klik op OK Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Je kan ook dit gebruiken. (minder gevaarlijk als msconfig) Reageren
Matiscus Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 (bewerkt) Aan msconfig is toch niks gevaarlijk? Je kan gewoon het verkeerde programma aanvinken dat is alles. Wel in het tabblad opstarten natuurlijk. Anders kan je inderdaad je windows beschadigen. Maar dan moet je echt wel al veel misdoen. Een foto van msconfig: Bewerkt: 26 februari 2006 door Matiscus Reageren
RonaldVC Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Je kan ook dit gebruiken. (minder gevaarlijk als msconfig) Wat is er nou gevaarlijk aan msconfig? Bovendien, als je via msconfig een programma uitschakeld met starten blijft hij gewoon in de lijst staan. Wil je dus later het programma weer meestarten kan je hem gewoon weer aanvinken.... Alles veilig en zonder problemen.. Reageren
meetlat Geplaatst: 26 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Thanx eindelijk van al die opstartbrol af en het gaat ook sneller Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Je kan ook dit gebruiken. (minder gevaarlijk als msconfig) Gevaarlijk? Regedit is gevaarlijk msconfig niet. Btw je mag minimaal er maar 7 hebben, voor een goede snelheid. Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Als je in de boot.ini ieds verkeerd wijzigt kan je Windoof opnieuw installeeren. (is me vanmorge overkomen ) Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Boot.ini kan niet altijd grote problemen veroorzaken als je er mee weet overweg te kunnen. Reageren
ifc3 Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 (bewerkt) Als je in de boot.ini ieds verkeerd wijzigt kan je Windoof opnieuw installeeren. (is me vanmorge overkomen ) Of je bewerkt em even met Knoppix. edit: Knoppix is een 700MB download. Bewerkt: 26 februari 2006 door ifc3 Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Knoppix is toch Linux Reageren
ifc3 Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Knoppix is toch Linux Ja, die live van een cd draait en je toegang tot de hd geeft. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.