ShaqAlon Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 (bewerkt) hey, ten eerste sorry als ik nu weer iets begin wat er al was.. Als ik GTA ga spelen dan doet hij het vaak normaal maar bij somige plekken (vaak ik bossen) gaat hij heel sloom.. ik heb al geprobeert om te kijken bij andere berichten maar ik weet niet waar ik kan zien of mijn videokaart wel goed genoeg is.. Alvast bedankt ShaqAlon P.S. soms zijn de wielen van de auto's (of andere dingen) de kleur van de lucht.. Bewerkt: 26 februari 2006 door ShaqAlon Reageren
Moonbeam Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Als gta sloom is kunnen deze dingen helpen: 1. Zet de Draw distance omlaag 2. Onder draw distance staat nog iets wat standaard op High staat, als je dit op low zet gaat het spel ook sneller. ik hoop dat het werkt mvg, Moonbeam Reageren
ShaqAlon Geplaatst: 26 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Ja het is goed nu Echt bedankt Reageren
Mike.h Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 waar staat dat Draw distance , kan het niet vinden want ik heb ook dat probleem Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 waar staat dat Draw distance , kan het niet vinden want ik heb ook dat probleem Start SA. Daar vind je een knop waar je op kan klikken die Options heet. Klik erop.en kies dan voor 'Display Setup'. Je ziet dan onderaan in het midden 'Advanced' staan, klik daarop. Je krijgt nu weer een nieuw menuschermpje met een aantal instellingen, zet daarin 'Visual FX Quality' op 'Low' of 'Medium' en eventueel de 'Drawdistance' wat lager. Reageren
Mike.h Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 oke heb ik allemaal gedaan, het gata al wat beter maar nog niet egt goed, wat moet ik nu doen? Reageren
ikt Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Vlieg je? (in de wolken) Als ik dat doe gaat mijn pc sloom doen. Niet doen dus! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 (bewerkt) oke heb ik allemaal gedaan, het gata al wat beter maar nog niet egt goed, wat moet ik nu doen? Misschien een optie om je resolutie lager te zetten? Bijvoorbeeld van: 1024 X 768 naar 800 X 600, of eventueel nog lager. Het spel word er wel minder op, maar dan heb je meer kans dat hij wat vlotter en beter loopt. Bewerkt: 6 maart 2006 door -Matthijs- Reageren
Mike.h Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 bij mij zet het spel de resolutie automatisch op 800 x 600. als ik wat anders pak zet hij die automatisch weer op 800 x 600 Reageren
RonaldVC Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 (bewerkt) bij mij zet het spel de resolutie automatisch op 800 x 600.als ik wat anders pak zet hij die automatisch weer op 800 x 600 Ja, dat komt omdat je zogenaamd de verandering moet bevestigen.Zodra je die instelling veranderd, moet je ook even een muisklik geven, dan veranderd de resolutie.. Let er wel op dat je tijdens een geladen spel de resolutie niet kan veranderen, dan moet je SA even opnieuw laden en voordat je een spel laadt, kan je de resolutie weer aanpassen.. Bewerkt: 7 maart 2006 door RonaldVC Reageren
Matiscus Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Ik speel het op 1600X1200. Je kan je drivers updaten. Je DirectX naar de 9.0C updaten. Of je een nieuwe grafische kaart kopen. Greetz Matiscus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.