colalie Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Hoi Ik dit op een site over san andreas staan waar ik de naam niet van noem. Platteland. Het platteland zal ver weg van saai zijn. Je kan er voor boeren gaan werken of ze lastig vallen. Nu is mijn vraag:Hoe kan je voor boeren werken? Alvast bedankt Groetjes Colalie Reageren
Dago58x Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 (bewerkt) HoiIk dit op een site over san andreas staan waar ik de naam niet van noem. Platteland. Het platteland zal ver weg van saai zijn. Je kan er voor boeren gaan werken of ze lastig vallen. Nu is mijn vraag:Hoe kan je voor boeren werken? Alvast bedankt Groetjes Colalie Ik denk na de missie Body Harvest Want ik weet het precies niet maar mijn neef is nu al bij desert en hij kan wel bij de boerderij werken Ik denk toch dat je de Countryside moet afmaken Bewerkt: 26 februari 2006 door Dago58x Reageren
Little Mister Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Die informatie is al zo oud. Je kan niet voor boeren werken. Ik denk na de missie Body Harvest Want ik weet het precies niet maar mijn neef is nu al bij desert en hij kan wel bij de boerderij werken Je kan niet bij een boerderij werken :/ Maar, je doet wel een paar missies voor The Truth. Dan moet je in een boerderij de Harvester stelen, en later nog wiet verbranden. Maar dat is ook alles. Reageren
Bling Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 HoiIk dit op een site over san andreas staan waar ik de naam niet van noem. Platteland. Het platteland zal ver weg van saai zijn. Je kan er voor boeren gaan werken of ze lastig vallen. Nu is mijn vraag:Hoe kan je voor boeren werken? Alvast bedankt Groetjes Colalie Die tekst komt uit een preview, toen was de game dus nog niet uit. Toen waren er slechts alleen geruchten wat er allemaal in de game zou komen, maar niet alle geruchten bleken waar te zijn. Dit is daar dus overduidelijk één van. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.