Jump to content

gta liberty city stories


schopie

Recommended Posts

gta liberty city stories komt op 28april ook naar da ps2 toe en zal dan 30euro kosten heb ik gelezen echt vet weer een nieuwe gta game voor de ps2 :bonk:

Bewerkt: door schopie
Link to comment
Delen op andere websites

De meeste games zijn inderdaad 60 euro in het begin, maar deze game niet omdat het toch al een wat oudere game is. Bovendien is San Andreas ook stukken beter dan LCS (PS2). Ik had ergens op internet gelezen dat Rockstar had bevestigd dat hij verkocht zal worden voor een platinumprijs, dus waarschijnlijk 30 euro. :)

Link to comment
Delen op andere websites

waarom plaats je dit topic in het san andreas deel je zou het beter in het lcs deel plaatsen trouwens daar was het al lang bekent :)

Idd, on-topic: Heel leuk hoor dat het naar de ps2 komt. ik heb al een psp dus ik ga hem nog wel kopen,maar mijn voordeel is dat ik dan overal LCS kan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan deze verplaatst worden?Dit heeft namelijk niks met San Andreas te maken. :engel:

En Ik vind het onzinnig als dit werkelijk zo is want ten eerste is Liberty City stories in een exact dezelfde stad als GTA3.Ten tweede men heeft duidelijk gezegd dat er alleen nog maar GTA games uitgebracht worden voor de Next gen Playstation (PS3) en de Playstation Portable oftewel PSP.

Het lijkt me dus onwaarschijnlijk dat Liberty City stories naar de PS2 komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat er een topic geopend moet worden hierover. Het was al bekend dat LCS op de ps2 zou uitkomen. En wat de prijs is, dat zie je op dat moment wel.

En dit gaat duidelijk niet over SA. Dus bij deze closed en verplaatst naar LCS general. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...